Min underbara familj!

Här är lite bilder på mig och min fina lilla familj! (tack therese för bilderna!)

 <---- Pappa jens och Linnéa 
    <---- Jag och Linnéa

Våran Underbara Unge!!

           



I fredags hade vi besök av Susanne, Daniel och deras lille pojke Oliver som är drygt en vecka yngre än Linnéa! Det var jätteroligt att träffa dem och få se Oliver, han är så fin! Jag tog ett par fina bilder, så jag ska fråga Susanne om det är OK att jag lägger upp dem här så ni får se dem!
Båda barnen sov hela besökt så de var inte jättesociala, hehe, men de är alltid fina att se på ändå! Och nu fick ju vi föräldrar pratat ordentligt! ;)


Veckan som kommer nu är Jens sista vecka hemma, tråkigt! Vi kommer sakna honom när han är på jobbet men kanske ändå skönt att få lite rutin på livet igen. Så denna sista veckan ska vi passa på att åka till Borås Djurpark med min lillebror + flickvän och även åka till Ullared for some shopping!


Sover gott i korgen som mormor gjort!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysiga kort å va söt korgen var!

2008-08-10 @ 18:56:52
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jättesöta kort som vanligt :) Härligt leende hon har, lilltösen!

Kram

2008-08-10 @ 21:20:32
Postat av: Jessika!!

Å så fina bilder!! =) Hon har såna goa kinder ju!!! Kul med Ullared. E inte nått avis men jag ska faktiskt dit den 21, inte så långt kvar! Kram

2008-08-10 @ 22:55:44
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Therese

Ni e så fina hela lilla familjen tycker jag! Man blir så glad när man ser lillan le med hela ansiktet! Nu ska jag te nea å titta på haklapparna jag ska sy, hua hur ska det gå ;) Puss på er!

2008-08-11 @ 13:42:09
Postat av: Moster

Världens sötaste, men tröttaste, lilla unge! :)

2008-08-11 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0