Onsdag på stan!

Igår var vi på stan med mormor. Medansvi var där passade morfar på att tvätta och städa ur min bil, TACK! :) Jag och mamma strosade runt, jag hämtade ut barnbidraget (fick det första på sån där lapp) och det kostade 35 kr att få sina pengar - det är ju helt sjukt! Betala för att få ut sina pengar?!
Jaja när jag fått pengarna var det dags för lite shopping! Började på Lindex, men hittade ingenting - första gången det händer. Sen fortsatte vi på KappAhl där jag köpte leggings och strumpor till Linnéa som hon ska ha på bröllopet under klänningen. Blev en sväng förbi rackarungar och smultronstället också där vi inhandlade två pyamasar och en liten rosa mössa (till bröllopet också). Var även på jakt efter en vit kofta, men det fanns ingenstans!
Sedan blev det faktiskt ett par skor till mig också, har inga riktiga skor, bara sommarskor. Såhär ser de ut!



Nu har jag bestämt vad Linnéa ska ha för klänning på lördag iaf, valde mellan dessa två:

   

Jag valde iaf den första, den köpte vi på Malta, och den är så himla söt!

Annars igår tog vi det ganska lugnt, fikade hos mormor efter shoppingen och sen hem för att laga mat och städa. Får ju finbesök idag, Linnéas kompis Oliver kommer hit ;) Det är bra att folk kommer hit med jämna mellanrum så man får tummen ur och städa ordentligt!!

     <---- Linnéa myser hos mormor!

  <--- Slappar i soffan i nya pyamasen!

      <--- Stor soffa till liten tjej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Really nice med shopping ;-)



Kul med bröllop! Skulle du vara tärna eller hur va det? Spännande!



2008-08-28 @ 11:04:41
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe, vi kommer ju vara barnvakter till världens finaste tjej då ju! :) Så söt klänning! :)



Kram kram

2008-08-28 @ 11:50:43
Postat av: Sarah

Skumt att du fick första barnbidraget på sån där lapp. Väldigt surt att man måste betala för att få ut sina pengar med :(

Kul med lite shopping, jättesnygga skor!

Kram

2008-08-29 @ 06:34:32
Postat av: Jessika!!

Hon kommer nog vara sötast på hela bröllopet! ;-)



Snygga skor! =)



Kram

2008-08-29 @ 13:47:17
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Therese

Ska bli så kul att få se bilderna från bröllopet sen! Linnéa kommer så klart va finast, å du kommer nog inte långt efter Karin :) ska bli kul å se dig oxå! Ny frisyr å allt!! Ha det nu sååå kul imon!



Kramis!

2008-08-29 @ 18:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0