Filippa...

Ja, så heter Monicas lilla underverk! Om ni vill se bilder på sötnosen finns de på Filippas blogg! Hon är så lik sin mamma... Jag längtar så tills jag får träffa henne. På onsdag har vi bestämt att vi ska träffas allihopa, med alla våra älskade barn (Jag räknar såklart in din söta baby i magen där också, Therese!!)

Annars nu har vi inte gjort så mycket. Idag började vi dagen med fika hos mormor & morfar, mysigt. Linnéa hade inte morgonvilat så hon var väldigt trött, men höll sig ganska glad ändå. Efter fikan bar det iväg till Simmenäs för att hälsa på jens morbror en stund. Han bor SÅ fint där ute, ett litet hus på en höjd med utsikt över Mjörn. Och en helt fantastisk trädgård på sommaren. Jag fick en jättefin mössa av honom också, ska lägga upp bilder på den senare!
Apropå mössor... jag har fått en bunte av min lillebror som har virkat på beställning! Perfekt.. de är så himla fina! Tanken var att jag ska överraska några små babysar med julklappsmössor, men nu vill jag ju behålla alla!! Haha.. :) Nädå, de ska ges bort. Erik du får virka fler i framtiden!

På eftermiddagen var vi och handlade, gick en promenad och så har jag äntligen fått upp mina röda julgardiner i vardagsrummet. Nu är det faktiskt jul här, det hjälpte!! Woohoooo!! :)
Imorgon ska vi till stan en sväng med farmor & farfar, vi ska titta på bilstol åt Pyttet. Tomten ska eventuellt komma med en stol i julklapp. Det hade varit superbra om det blev så!! Hon börjar bli för stor för sin nu, vår stora lilla tjej! Efter stan blir det pepparkaksfika i Hemsjö, Jens syster är där också. Ska bli kul att träffas igen!!

Jens tog en massa fina bilder på Linnéa igår, måste lägga upp några.. hoppas ni orkar titta!











Älskade Lilla Linnéa! Du är vårt hjärta!

Kommentarer
Postat av: monique

gud vilka härliga miner hon har å så fina blåååå ögon :) ska bli mysigt å träffas alla nu!!! vi har vår egna spädbarns grupp

2008-12-14 @ 00:50:23
Postat av: Sarah

Sååå söt!! :D. Jättefina bilder! Vill också ha en sådär bra kamera ju :)

2008-12-14 @ 07:31:34
Postat av: Susanne och Oliver

Hahaha, man orkar alltid titta på Linnéa, sötisen!

Ja, Filippa är helt underbar, det måste ju hon vara om hon är lik sin mamma! =)



Hälsa förresten vror din att han är grym på att sticka! =)



Nu är klapparna till Linnéa och Filippa inhandlade! =)



Puss från mig och Olli

2008-12-14 @ 18:13:28
Postat av: Emma

KLART vi orkar titta på lillhjärtat ;-)



Filippa..jättefint namn! Tack för infon ;-)

2008-12-14 @ 18:58:24
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Som tidigare talare sagt, klart man orkar titta på bilderna!! =) E de verkligen din bror Erik som virkar mössor?!!! Inte för att jag känner honom men efter att ha sett honom i skolan så känns han inte som möss-virkar-typen! ;-)

2008-12-14 @ 20:10:55
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Karin

Tack för alla kommentarer :)



Jessika: Nej han ser inte alls ut som möss-virkar-typen, men han är riktigt duktig!! =)

2008-12-14 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0