Pimp my ride...

Häromdagen köpte jag en ny leksak till Linnéa. Ett slags träd som snurrar som en väderkvar och låter. Man kan sätta fast det med en sugplopp så jag satte den på hennes gåstol och den var väldigt populär!

   


När mamma tar kort ska man passa på att hugga tag i kameraremmen och smaka på den, men dog var den inte!

   


Annars idag har vi tagit det lugnt.. jag mår ungefär så som jag gjorde igår. Men inte sämre iaf, och det är huvudsaken! Mormor var här och fikade en stund på förmiddagen och sen åkte vi och handlade lite grann, saker som jag glömde handla igår... jag hade glömt många viktiga saker, men framför allt chokladen!! Hur kan man glömma den?!

På eftermiddagen fick jag iaf gjort pepparkakskola som aldrig stelnade, nötkrokant som man kan bita sönder tänderna på och saffransbiscotti som förhoppningsvis blev bra! De står och torkar i ugnen nu.. Therese: Biscotti är som skorpor! :)
Sen har vi bara myst och tagit det ganska lugnt emellan!

Nu sover Pyttet, efter att hon fått smaka majskrokar för första gången! Hon såg hemskt konfunderad ut, de var ganska knasiga! men hon lyckades hålla själv och få i sig hela!

 
  


Både igår och idag när vi var på maxi stannade det folk och skulle prata med Linnéa. Hon satt glad i babystolen på vagnen och tjatade med alla, glodde på alla tanter och viftade efter saker! Lilla godingen... charmar alla hon ser :)

Nä nu ska jag dricka en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Alltid lika söta bilder!! =)

2008-12-17 @ 22:25:30
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sarah

Ja tänk vad de små drar till sig uppmärksamhet! :)

2008-12-18 @ 07:20:05
Postat av: Therese

Söta Linnéa! Skönt att du inte mår sämre i alla fall! Spännande saker du bakar, kanske lite smakprov på lördag ?!;)



Nu ska jag snart till BM å titta till bebis, alltid lika kul! Vi skulle visst öva andning oxå...börjar sjutton närma sig, hjälp!!



Puss å kram!

2008-12-18 @ 10:11:01
Postat av: Emma

Ja du verkar vara en riktig hemmfru du, bakar, städar OCH tar hand om ungen ;-)

Jens har det allt bra..Hoppas han vet om det? ;-)

2008-12-19 @ 20:08:04
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Anonym

GOD JUL!!

2008-12-21 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0