Tänder...

Japp, Linnéa har nu 2 tänder som är på väg upp. De nedre framtänderna. Nu kan man se dem och kännsa dem tydligt! Hon har varit extra gnällig nu och igår vägrade hon somna, först vid 23 gick det att få henne att sova, äntligen! Då var hon så trött, men hade väl ont så hon inte kunde slappna av ordentligt stackarn! Som tur är har hon inte gallskrikit eller haft feber och sånt, utan är bara allmänt missnöjd och har svårt att slappna av. Nu idag på morgonen har hon varit ganska glad och nu har hon tagit sig en liten tupplur.

Jo, Monica fick en flicka!! Haha, jag tänkte inte ens på att skriva det. Emma: Ja Monica är hon som gick med mig på Östlyckan :) Lilltjejen är iaf jättesöt, fick en video på henne på mobilen igår! Så liten är hon. Tänk att för 5 månader sen var Linnéa så liten... det händer verkligen mycket på bara 5 månader!!

Nä, nu ska jag passa på att greja lite, och ringa försäkringskassan och fråga vart mina pengar är!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra tisdag. Själv är jag hemma och är sjuk:( Suck.

2008-12-09 @ 11:09:40
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Söta lilla Monika-baby!! Hoppas dom kommer hem snart!

Stackars Linnéa som inte kan sova...hoppas det blir bättre snart! Tack för kaffet!



Puss på er!

2008-12-09 @ 16:20:58
Postat av: Elin

Grattis på 5 månadersdagen Linnéa! Hoppas tänderna kommer snart så du blir lika glad som i söndags! Bilden när du biter på mitt finger har vi nu som bakgrund! =)

2008-12-09 @ 19:53:34
Postat av: Emma

Haha tack! Nu äntligen kan jag sova igen ;-)

2008-12-09 @ 19:54:34
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Emma

Men by the way: du skrev inte va hon ska heta =)

2008-12-09 @ 19:55:02
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Hoppas lillflickan inte har ont så länge till av tänderna. Känns som om de brukar gå över rätt snabbt. Dock kommer väl nästa par snart! Hehe!! ;-)



Kram

2008-12-09 @ 20:40:13
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0