Pappa har känt dig!

Nu har även pappa känt dig lilla älskling! :) Igår kväll låg han med handen på magen länge för att se om du sparkade, och rätt som det var kände han en "bomp"! Han blev jätteglad! Du lever runt där inne ibland, jag känner dig när du rör dig mycket även om du inte sparkar, men bara när jag ligger ner och är stilla. Det är väl då du vaknar, när du inte vaggas runt i magen.
Vi längtar efter dig!

image11


Vi har startat en undersökning för att se om de vi känner tror att du är en pojke eller flicka. Just nu leder flicka.

Så ni där ute som läser, vad tror ni??

image11

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag vill också känna! Jag måste kolla magen igen f ör
att kunna gissa :)
Kram

2008-02-10 @ 18:02:16
Postat av: tinkerbellan

ohh jag längtar till min sparkar.. Kram på dej vännen

2008-02-12 @ 18:46:03
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0