Var är min bebis?!

Jag vet alltför väl var hon är, men när kommer hon ut då?? Vad tror ni? Har ni några bud? ;)

Sitter ute på altanen nu (tar bara en blogg-paus) och pysslar ihop en mobil som ska hänga över skötbordet. Är det tänkt iaf, men sen får vi se hur den ser ut, kanske blir alldeles hemsk och då ska inte lilla bebis behöva se den varenda blöjbyte! Men jag provar iaf så får vi se! Kul att ha nåt att sysselsätta sig med, orkar inte så mycket just nu. Det är sååå varmt (jag klagar inte, jag konstaterar!) och mina fötter ser ut som elefantfötter... får ta ett kallfotbad sen.



Har haft många sammandragningar idag, en del onda.. men jag tror inte att det betyder att det är på G. Bäst att inte hoppas kanske. Det bästa är nog att förbereda sig på att ha magen ett tag till.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, var är den?

Lilla Linnéa, kom nu då! Du har missat deadline ju... ;)

2008-07-03 @ 17:40:11
Postat av: Jessika!!

Jag tror hon kommer den 24 juli...





HaHa!! Skojade bara... Hon kommer den sjunde eller kanske åttonde.



Kram

2008-07-04 @ 10:29:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sarah

jag tror nog att hon kommer den 8:e, på Axels födelsedag :)

2008-07-04 @ 10:38:23
Postat av: Johanna

Hoppas att hon kommer snart! :D Jag var en vecka försenad när jag skulle födas :P

2008-07-04 @ 11:06:03
URL: http://hummerdummer.blogg.se/
Postat av: Moster

Jagtror hon kommer på söndag - för att få ett lätt personnummer 080706! =)

2008-07-04 @ 16:07:39
URL: http://elinapelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0