Förvärkar...


Ojoj.. jag har haft en hel del sammandragniingar och förvärkar under en period nu. Magen blir hård, och en mensvärkliknande smärta. Men igår när jag och Jens var på Maxi kom det en helt ny slags förvärk... jag var tvungen att stanna upp och hålla i Jens! Tänkte bara "Herregud, jag kan INTE få värkar på maxi, måste hem!!" Jag var beredd att släppa allt vi handlat och åka hem, tur att Jens är lugn och saklig, hehe. Jag fick två stycken och sedan var de borta...

De kändes väldigt konstigt, det strålade liksom från magen/ryggen ner i bäckenet och gjorde ganska ont. Svårt att förklara.. får se om det kommer fler idag kanske!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Se du på!! Nu kanske det e dax snart, det va väl på söndag Jens sa det passade så bra!? :) Puss på er!

2008-06-27 @ 10:52:21
Postat av: Ninninusens

halkar in Vilken fin blogg du har! Här kommer ja absolut kika in igen!



Allt bra annarS? vilken vecka är du i ? nyfiken :)



Ha en toppendag! /Lina

2008-06-27 @ 11:18:44
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har läst din blogg ett tag nu, det är väldigt intressant (: !



Ha en bra dag !

2008-06-27 @ 12:57:15
URL: http://hummerdummer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för kommentaren :) Din blogg är också jätte fin, älskar din header!



Hoppas snart eran lilla böna/Linnéa hoppar ut snart. Kram, Johanna.

2008-06-27 @ 14:12:18
URL: http://hummerdummer.blogg.se/
Postat av: Moster

åååå, nu kanske det blir söndag då!!! =)



KRAM

2008-06-27 @ 16:03:06
Postat av: Sarah

Oj, är nog på g då kanske :-D

Kram och lycka till!

2008-06-28 @ 08:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0