Kliar så jag blir galen!

Det kliar så under mina fötter! Men bara på kvällarna innan jag ska sova. Jag smörjer dem med svalkande fotkräm från apoteket, men det hjälper inte. Någon annan som haft sånt här kli? Vad ska man göra?

Fortsätter det såhär får jag ringa bm, läste att kliande kan vara tecken på att levern inte orkar bryta ner alla gallsyror som hormonerna bildar. Och det kan tydligen vara farligt för babyn som kan drabbas av syrebrist! Är man nära bf kan man bli igångsatt....

Hoppas det bara är kli p.g.a. värmen och svullna fötter!!!

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Vad hemskt det lät att det kliar på fötterna, eller inte hemskt, men jobbigt..

2008-06-02 @ 15:27:25
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Jessica

Hejsan!

Jag är med i en tävling om presentkort på en resa. Det hela går ut på att samla poäng via unika klick på min länksida till denna tävling. Jag skulle uppskatta ett klick från dig. Du själv kan också gå med och tävla via denna länk - det kostar ingenting. Jag kom fram till att jag ofta konstaterar att jag aldrig vinner något, men så tävlar jag heller i princip aldrig. Så nu gör jag en förändring! Välkommen att haka på du också! =))

Här är länken:
http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/mypage/e492fe28ac4d6afc078b7da72f5300a2

2008-06-02 @ 15:31:44
URL: http://ikkas.blogg.se
Postat av: Emma

Jobbigt!
Ja det där med kliandet har jag hört, fast jag trodde bara det gällde om det kliade på magen?! =)
Hoppas allt är bra annars!
En månad kvar idag va? Var inte bf 2 juli? jaja, SNART iallafall! ;-)

2008-06-02 @ 17:32:18
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Karin

MammaJessica: Ja jobbigt är det, men det är värt varje kli! ;)

Emma: Jodå det är bara fint, jaaa 1 månad bara!! :)

2008-06-02 @ 21:21:41
Postat av: Susanne

Hej din stackare! Har klådan lugnat ner sig nåt?

Jag hade sådan klåda förrförra veckan, blev helt tokig. Jag sa det till BM om vi tog leverprov men det var lugnt. Jag fick Tavegyl utskrivet som lindrade lite. Det är inte ovanligt att det kliar när man är gravid, kan bero på värme och svullnad. Det ger nog med sig snart ska du se!

Kram

2008-06-05 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0