Älskade liten...

Detta är sista dagen du bor i min mage och jag inte vet om du är en pojke eller flicka. Jag höll på att skriva att det är sista dagen jag inte vet vem du är, men det vet jag ju inte ändå... det ska bli så spännande att lära känna dig när du kommer.  Att få lära dig saker, att få se dig le, få se hur din personlighet utvecklas och att bara få vara med dig! Vi längtar så efter dig, och älskar dig över allt annat! image25


image11

"Ur djupet"

Lilla barn djupt där inne
under mitt hjärta, i mitt sinne.

Du finns där, fast ännu osedd
trygg i magens mjuka bädd.

Vem är du mitt lilla knytt?
Du vars liv är är orört, nytt?

Vad jag längtar till vår stund,
mötets brinnande sekund!

Se din blick och möta dig,
du som varit en del av mig.

Lilla barn djup där inne
under mitt hjärta och i mitt sinne.

~av Jenny Andersson~

image11

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är som sagt alldeles underbart att bli mamma! MYSIGT!

Ha det så kul imorrn, både könsul å Ullared! NAJS!
Uppdatera snarast!
Fast jag kan nog inte vänta, får be Jessika skicka mej ett sms när du messat henne ang könet ;-)

HA DET!

2008-03-18 @ 20:16:16
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Sarah

åh vad spännande :D
ha en underbar dag i morgon!!
kram

2008-03-18 @ 20:34:14
Postat av: Emma

Grattis till FLICKAN i magen! ;-)
Nu är det bara att vänta tills hon vill ut :D

2008-03-19 @ 10:44:05
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0