Barnmorskorna på SVT!

Nu har jag tjuvkikat på Barnmorskorna som börjar ikväll 21:00 på SVT! Var tveksam till om jag verkligen vågade titta på det iom att jag är ganska nervös inför min egen förlossning. Men jag tror det var bra för mig att se det. Att få se hur det går till, och att få se de nyfödda bebisarna! NU längtar jag bara! Tänk vilken känsla när man får se sin bebis för första gången... jag kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas. Att få se det lilla ansiktet och känna på de små fingarna och tårna!

Här kan ni se kvällens avsnitt om ni inte orkar vänta:  http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1086276!

Imorgon går vi in i vecka 27 (26+0), ny blogg kommer då!


(¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Linnéa .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ.?°´¯)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0