En overklig, fantastisk dag!

DET BLIR EN FLICKA!  En liten Linnéa blir det... Ååå hon är så fin! Vi fick se allting jättetydligt på ultraljudet idag, händerna, fötterna, hjärtat, kroppspulsådern, ansiktet med den lilla lilla näsan och till slut också könet! Vår älskade lilla flicka.
Barnmorskan visade oss allting väldigt noga, och vi fick 2 jättefina bilder och en dvd på ca 10 min. Där ser man allting, och det ska bli så roligt att visa den för alla som vill se. :)
Enligt måtten väger hon nu ca. 900 gram, och har växt ordentligt, hon låg på + på tillväxtkurvan sa bm, haha, en stor flicka! Men alla mått och allting såg bra ut, så skönt att veta det!

image11


Efter att vi varit i lyckorus en stund åkte vi vidare nedåt landet till Ullared, in med shoppinglistan i högsta hugg!

Här är lite bilder på det vi handlade:

                  
         

Den rosa badbaljan köpte vi på Babyhörnan i Gbg på vägen hem! :) Jag fick även köpt lite mammakläder, jens köpte kalsonger, vi köpte ett glas till Jessika (det höll!) och tvättlappar och sådant + en hårfön till mamma!

image11

Nu är jag så trött så jag ramlar ihop snart, men ha en jättebra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Å så massa fint! Det finns så otroligt fina flickkläder! =) Jag vill GÄRNA se dvdn! KRAM

2008-03-19 @ 19:03:53
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh vad kul att ha det på dvd! :) Den får ni gärna visa nån gång!!
Ha en bra kväll. Kram

2008-03-19 @ 19:57:36
Postat av: jossan

oj va mycket fint ni har hittat, snyggt babygym =) köpte ett sådant igår me =) skulle me gärna vilja se dvdn =) spännande.. kramar

2008-03-19 @ 20:59:20
Postat av: Emma

ROLIGT med en dvd! Å som sagt, grattis till tösen!

2008-03-19 @ 22:05:18
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0