Shoppingrunda!

Jens är hemma på pappadag idag och då är han ute och fiskar hummer... så jag och Linnéa fick klara oss själva nu under dagen. Vi valde att ge oss ut på shoppingrunda! Alltid lika kul!! Så vi packade ihop oss, vagnen och allting och så bar det iväg in till stan. Vi började på lindex, sen blev det KappAhl och Babyproffsen. På Lindex blev det 1 rosa body, 1 klänning och 2 par byxor, på kappAhl blev det en overall i fleece som var jättego! Och på Babyproffsen var Linnéa gnällig så jag visade henne en speldosa i form av en kanin, hon blev genast glad och skrattade så då var jag ju tvungen att köpa den! Hon älskar den redan!! :) Gosebaby!

Här är de vi shoppade idag:

    <--- Här är en bild på alltihopa!

    <----- speldosekaninen!

    <----- Sååå fin klänning, kunde inte motstå!


Så nu ska vi snart äta sen lunch med Jens och hans pappa. De hade fått 4 humrar idag!!! Mmmm...smaskens!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med shoppingrunda! Jättefina kläder, kaninen va verkligen söt, förstår att Linnéa ville ha den! Synd att jag inte kunde hänka på, det du shoppa såg lite roligare ut än mitt...smör, bröd...det vanliga, usch tråkigt!



Smaklig måltid!

2008-10-02 @ 15:02:30
Postat av: Sarah

Kul att shoppa lite :) Jättefina saker!

2008-10-02 @ 15:43:21
Postat av: Jessika!!

Så fina saker!! Alltid kul me shopping! =)

2008-10-02 @ 20:33:26
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Moster

Vilka söta saker! :) Kaninen var ju supermysig! :) Och klänningenvar kanonfin! Blir ju världens sötaste i den, eller det är du ju redan!

2008-10-03 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0