Hittade tummen idag!

Idag hittade Linnéa sin tumme, som hon har letat!! Hon fick in hela tummen i munnen och började suga ordentligt med en gång, så hon blev ett tumbarn! :) Hon såg riktigt nöjd ut!

Nu har jag fått in lite bilder på datorn från nya kameran  Så här är några smakprov (tänk på att jag inte lärt mig helt hur den fungerar ännu!)

Linnéa hos farfar och farmor!
     

Linnéa på skötbordet!
      



Blandade bilder på Lillsnuttan:
       



"Nu får du ge dig mamma!!" ;)


Nu vaknar lillan så jag måste gå.. ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Så goa bilder!! =) Vi får allt ta o ses snart!



kram

2008-09-11 @ 20:06:14
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sarah

Vad kul med en ordentlig kamera!! Härliga bilder :)

2008-09-12 @ 07:09:04
Postat av: Therese

Hon e allt en lite clownbaby oxå emellananåt ;) Duktig tjej som hittar tummen, den e go den!!

Puss på er!

2008-09-13 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0