Jag tänker varje dag...

att NU ska jag minsann börja blogga varje dag så jag inte glömmer att skriva nåt viktigt. Och varje dag glömmer jag/hinner/orkar jag inte blogga, så nu har jag glömt allt viktigt jag skulle skriva!

Det har inte hänt mycket här sen bröllopet. Vi har tagit det ganska lugnt, varit hos mormor&morfar, fikat med therese, varit i stan och lagat en nagel som jag slagit av och ja.... allmänt bara varit. Har tagit igen en del med tvätt och städ också som inte hunnits med mitt i alla bröllopsförberedelser! Så nu är det inte lika många dammråttor i hörnen iaf! Igår hade vi farmor och farfar här på middag också, trevligt! Vi fick hjälp av farfar att sätta upp läkt på vårt hus och att få upp vår "nya" brevlåda (fick den för 2 år sen!), så tack tack!
Linnéa är allt en glad bebis, vilken tur vi har haft! För hon brås då inte på mig och Jens efter vad vi hört av våra föräldrar! ;) Men vår lilla tjej är glad nästan jämt, enda gångerna hon skriker är när hon är hungrig och när hon har lite magknip - vilket har minskat ordentligt sen vi började med Minifom. Jag har hela tiden trott att det heter Miniform, men icke, det heter miniFOM! Jaja, hjälper gör det iaf!
Så fort man visar sig för Linnéa och pratar med henne ler hon så glatt, det värmer mitt hjärta! Villkorslös kärlek. Jag vill bara ge henne allt, och skydda henne från allt ont, tänk vad jag älskar henne! Hon är hela vår värld nu!

Här är vår underbara unge:

  På promenad.      I bilstolen!

        Sover gott i babysittern!

 <--- Jag och älsklingen myser!

 <---- Morfar och Linnéa myser och snackar lite!

     <--- Såhär sitter Linnéa när det är dags att städa! :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Kan ju inte skriva samma kommentar varje gång - men hon ÄR världens sötaste unge! :) Ser så mysigt ut när hon sover! :)



Kram kram

2008-09-06 @ 20:35:38
Postat av: Sarah

Jag trodde också att det hette Miniform innan vi började använda det :)

Jättefina kort, som vanligt :) Hon ser så fridfull ut när hon sover.

2008-09-07 @ 09:49:46
Postat av: Therese

Jag förstår att du inte orkar eller hinner blogga varje dag, men man blir lika glad varje gång man kollar å du HAR bloggat, för man kollar ju varje dag ;) Den som väntar på nåt gott!!



Ni e så fina du å lilla Linnéa, mysunge! Blomsterlandet imon då!? Puss å kram mina favorit flickor! :)

2008-09-08 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0