*knäpp, knäpp , knäpp*

Ja ungefär så låter det här hemma nu, nya kameran knäpper kort nästan hela tiden. :) Det är så roligt. Datorn blir nog full snart av alla bilder man laddar in!

Annars händer det inte så mycket här. I fredags började jag och Linnéa dagen med en promenad. Det var ganska kallt ute så hon fick ha på sig sin nya jacka! Vi hittade en del kantareller längs vägen också, perfekt!


Sen kom Therese och fikade med oss, mysigt! Hon har allt mage nu, och hon är så fin! Blir nästan lite avundsjuk, inte för att jag vill ha barn nu igen men för att jag tyckte det var så mysigt med magen! :)

   

På fredagskvällen hade vi lite myskväll. Jag och Jens åt god middag, Linnéa satt i babysittern ända tills hon blev gnällig och ville komma upp. När Jens började ta kort blev hon väldigt förvånad!

       

Det blev en ganska tidigt kväll i fredags, vi hyrde National Treasure 2 och sen ramlade vi i säng.. gud vad trött man bli när man har barn! Man behöver inte göra mycket egentligen ännu, men man har ju koll på henne jämt och det blir att man grejar mycket mer känner jag. När hon sover passar jag på att göra en massa, och när hon är vaken leker man med henne eller gosar! Jag klagar absolut inte, mer konstaterar bara! Jag tycker att det är jättemysigt att vara med Linnéa!!

I lördags tog vi sovmorgon, Linnéa tog min plats i sängen så jag fick minsann gå upp och fixa frukost.


Sen fixade vi en hel del saker under dagen. Var på apoteket, köpte present till Jens syster, klippte gräset, målade läkt på huset och jag rensade rabatter. Då var paparazzi-Jens framme och tog kort på mig, nice?!


Skönt att få en del gjort här hemma! På kvällen blev det kalas i Hemsjö, Jens pappa och syster hade kalaset ihop. Vi fick massa god mat (som vanligt!) och tårta. Smaskens!

   

Idag har vi också grejat en del hemma, eller ja, jag har rensat och Jens har myst med Linnéa! Lite pappa-dotter tid!! Snart ska vi hem till mina föräldrar och fika. de har varit i Värmland en vecka och har Linnéa abstinens nu ;) Ska bli roligt att träffa dem!

Här är lite utplock av bilder på vår fina tjej!!

       


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken kanonkamera - det blir ju jättefina bilder! Men det beror nog inte på kameran, utan mer på att den tar kort på världens sötaste unge! :) Guuuud, va hon är gullig! Ser så glad ut på alla bilder, riktigt fotogenique! :)

2008-09-14 @ 18:58:06
Postat av: Jessika!!

Du är förlåten att du inte bloggar jämt när de kommer såna här roliga bloggar me massor av bilder! ;-) Kram

2008-09-14 @ 19:34:57
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Therese

Så du menar att det inte räcker med att va dödstrött när man e gravid utan när babyn kommit oxå?!? Attans :) Fast med tanke på att jag sover typ 12 timmar om dygnet så ska jag väl va hyfsat utvilad tills dess ;) hihi!

Alltid mysigt å fika med goaste tjejorna! Jättekul å få se alla fina kort du tar! Kul å få se dig på bild me, mer paparazzi-Jens!!



Puss!

2008-09-15 @ 09:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0