Måndag igen...

Igår var vi och träffade mormor & morfar som varit bortresta en vecka! Linnéa var lika glad att se dem igen som de var att se henne! Och de hade två presenter till lillsnuttan, ett jättefint fårskinn och ett par tofflor. Tack, de var jättefina!!

       



Idag ska vi till lasarettet och hälsa på min farmor. Hon fick åka in förra helgen för hon hade ramlat. De röntgade henne, och passade då även på att röntga huvudet och det verkar som att hon har haft en liten stroke. Min mamma ska följa med oss till lasarettet, jag tycker det är så jobbigt. Jag och farmor har alltid haft en speciell kontakt, jag har alltid tyckt så mycket om att vara med henne, och nu är det så svårt att se henne så gammal och liten. Men det känns skönt att hälsa på henne idag!!

Imorgon blir det ut i svampskogen med Jens moster Annicka! det ska bli roligt, då får Linnéa åka BabyBjörn!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tråkigt med din farmor, sånt är väldigt jobbigt Skönt att ni kan åka tillsammans och vara stöd för varandra.

Jättefina tofflor Linnéa fått! Och fårskinn är ju så mysigt :)

2008-09-15 @ 20:25:53
Postat av: Therese

Lilla farmor :( Tänker på er massa! Hoppas ni hittar mycket svamp idag så grytan blir riktigt smaskig!! Puss på er!

2008-09-16 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0