BF dag idag!

Idag är det BF dag för Therese och Anders!

Det är helt fantastiskt att dagen redan är här... det har gått så fort. Men ändå har alla längtat så länge. Lilla bebis, undrar vem du är, hur du ser ut, vem du är lik! Jag vet i alla fall en sak, och det är att du har valt världens bästa föräldrar! Hoppas hoppas hoppas att du kommer snart. Vi längtar så mycket tills vi får träffa dig bebis!

Se nu till att skynda på! :)

Jag är faktiskt ganska avundsjuk. Inte för att jag vill ha ett barn till (ännu), men jag vill uppleva känslan.. när värkarna börjar och man märker att det faktiskt händer något. Och så vill jag uppleva förlossningen igen och bli så överrumplad av alla känslor som kommer med bebisen när man får upp den på magen. Och det lyckorus som man lever i när man äntligen har sin bebis....

.... som jag nog faktiskt fortfarande lever i.....

Kommentarer
Postat av: Sarah

Förstår den där avundsjukan du pratar om :) Den får jag också när nån jag känner ska ha barn! hehe.

Lycka till till Therese och Anders :)

2009-02-04 @ 11:06:22
Postat av: Therese

Du e så gullig Karin, tack så mycket jag blir så glad! Nu sitter jag faktiskt här med förvärkar...vill att det ska komma igång ordentligt så vi får åka in nån gång!!



Måste säga att jag inte riktigt förstår dina känslor av att vilja åka in på förlossning, jag känner mig ganska nervös...fast ändå lugnare än vad jag trodde, än så länge! Men jag förstår att känslan av att få upp sin bebis på bröstet slår allt annat!! Jag längtar!! Nu e det väl förhoppningsvis nära i alla fall, messar när vi åker in!



Tack så mycket Sarah!



Puss å kram!

2009-02-04 @ 14:06:09
Postat av: Anonym

HAR DOM FÅTT SIN BEBIS? :D

Ja, som du ser..så är jag minst lika nyfiken ;-) HAHA!

2009-02-05 @ 19:50:21
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: monkan

tänk att dom har sin lilla flicka nu :)

2009-02-06 @ 17:03:25
URL: http://www.metrobloggen.se/filippaistheshit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0