Framsteg redan...?!

Igår kväll kände jag att vi verkligen måste ta tag i detta med Linnéas ätande på nätterna, så vi får sova någon gång. Så hon ammade 2 gånger inatt och sen framåt småtimmarna när hon vaknade gjorde vi en flaska välling, vi måste ju testa så hon lär sig att ta flaskan på nätterna också! Och hon drack den utan problem! Och efteråt tjoade hon en liten stund men sen somnade hon om! Så skönt att hon inte vägrar flaskan på natten längre (hoppas det håller i sig bara!).
Nu innan hon lade sig ikväll åt hon en flaska välling, och sen vaknade hon en gång då fick hon snutta lite på mig. Men nu för en stund sedan vaknade hon igen och gnällde (jag mättar nog inte så länge) och då gjorde jag en liten flaska välling och gick in med den till henne. Jag tog inte upp henne ur sängen eller så utan gav henne vällingen när hon låg där, och hon började äta med en gång - mer eller mindre i sömnen, och när hon ätit hälften släppte hon flaskan och somnade om direkt!

Så nu är vi redo med vällingen så fort hon börjar gnälla inatt och hoppas att det fortsätter såhär! Och att hon håller sig mätt längre på vällingen! :) Jag räknar inte med något, men håller alla tummar och tår!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag håller också tummar och tår! ;)

Duktig tjej som kan äta i sömnen!



Hoppas verkligen detta håller i sig nu, för det vore så skönt för er alla! :)



Hörs imorgon!

Kramar från mig och min mor ;)

2009-02-26 @ 23:15:14
Postat av: Sarah

Å vad skönt för er! :) Håller tummarna för att det gick bra inatt med, och att det håller i sig :)

Det är riktigt gott att dom äter i sömnen, så man inte behöver göra om läggningen varje gång.

2009-02-27 @ 07:46:25
Postat av: Therese

Hoppas det fungerar nu med välling! Vi håller tummarna allahopa :) Puss på er!

2009-02-27 @ 18:53:16
Postat av: Jessika

Sömnen e ju jätteviktig så hoppas de funkar!! Vi kunde ge Alwin kall välling på nätterna så vi behövde inte ens gå upp o värma... Skönt! ;-)

2009-02-27 @ 19:07:10
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Emma

Hur har det gått?

2009-03-01 @ 20:23:49
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: monkan

jacka fyndades på rackar ungen...tyvärr va minsta st 68 annars hade man nog köpt två...så himla fin!

hoppas allt är bra me er :)

å att natten är lugnare

kramar

2009-03-02 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0