Shopping med charmpyttet!

Nysydda byxor på Pyttet idag:

     

Idag har jag och Linnéa varit ensamma hemma för första gången på länge (jens var hemma sjuk hela förra veckan). Så vi passade på att tvätta lite och greja, och sen blev det en tur till stan för lite shopping. Egentligen skulle vi inte ha nåt, men det råkade bli lite ändå... Jag köpte en klänning med tillhörande tights till Linnéa på rean och två linnen, en tunika, ett armband, ett halsband och en plånbok till mig!

Vi knatade mest omkring inne på Storken, men sen gick vi till Cassels och där blev Linnéa gnällig.. tröttnade minsann på att sitta i vagnen och inte få nån uppmärksamhet så jag tog upp henne lite. Och när vi stod i kön till kassan stod det ett par bakom oss... jag hörde att de pratade och sa "Kolla vilka stora ögon..." och Linnéa stirrade på dem och pratade glatt. Så de började prata med henne och göra roliga ljud och grimaser till Linnéas stora glädje! Haha, tänk vad glada folk blir av bebisar! Lilla charmpyttet! :)

Efter vår lilla shoppingtur åkte vi hemåt för Jens skulle komma hem från jobbet. Vi tajmade det perfekt och kom till parkeringen samtidigt, så han kunde hjälpa mig bära alla kassar ;) Sen fick Linnéa puré, hon åt hela portionen med stor aptit, vi kanske får utöka mängden mat hon får! Efter maten drog vi till Borås och Net on Net.. vi köpte en bärbar telefon där i december och nu laddas den ur så fort. Man kan ladda den hela natten och sen dör den efter 2 timmar... kass! Så vi fick pengarna tillbaka (399 kr) och åkte till maxi och köpte en för 179 kr, hoppas den är bättre nu bara! Lättare att byta den iaf!

När vi kommit hem fick Linnéa välling, hon sög glatt i sig hela portionen (hon får 1 dl), och det brukar räcka. Men hon ville ha mer så vi gjorde en portion till och hon åt halva den också! Riktigt matvrak idag, duktiga lilla tjejen! Nu fungerar allt med magen också, jätteskönt!

Nu ikväll har jag jobbat lite med bokföringen och Jens sover i soffan... ska surfa runt lite nu. Ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Kul med lite shopping!!! :-D Vad står de på Linnéas tröja?? Kan inte riktigt tyda lilla texten. Skyller på att jag har en liten dator, för synen är perfekt! haha!

2009-02-02 @ 22:38:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sarah

Alltid kul att shoppa lite :) Hehe...vilken fin tröja Linnéa har på sig! Och byxorna med såklart! :)

2009-02-03 @ 10:00:23
Postat av: Karin

Jessika: På tröjan står det "Ledsen killar... pappa säger att jag inte kan dejta förrän jag är 30!" :)

2009-02-03 @ 18:33:16
Postat av: Sara

Åh, vilken underbar tröja!! Vart kan man få tag på den??

2009-02-07 @ 14:47:06
URL: http://felixmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0