Krypövningar...

Idag har jag och Pyttet haft våra dagliga krypövningar ;) Hon ligger på filten på mage och jag hejar på, och så busar vi med leksakerna! Hon lyfter sig högt på armarna, men benen är svåra att få upp...hon lyfte lite grann på dem idag, så snart förstår hon nog hur man gör!

   



Jag håller på att sy ett par byxor till Linnéa nu. Jag och Linnéa var med mormor på stan igår och köpte tyg och mönster, så jag har (med hjälp av en massa telefonsamtal till mamma) lyckats fatta mönstret iaf, och nu har jag klippt ut de bitar som förhoppningsvis blir ett par fina byxor sedan! De ska bli ceriserosa med svarta muddar. Hoppas de blir fina!

   


I eftermiddag ska vi på 6-månaders kontroll på bvc. Ska bli spännande att se vad hon väger nu - mycket är det i alla fall ;) Hon är en stadig bit som man brukar säga. Eftersom jag och Linnéa är så himla organiserade lagar vi middag redan nu så är den klar när vi kommer hem! Vi ska möta Jens där så efteråt är det bara att åka hem och äta. Makaronpudding blir det idag, mums!! Funderar på om vi hinner ta en kopp hos mormor innan, men hon verkar inte vara hemma, får se vad vi gör innan...

Jaja, om byxorna blir klara idag lägger jag upp bild senare, annars hoppas jag att de blir klara imorgon!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är pysslig du!

2009-01-15 @ 17:32:37
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Susanne och Oliver

Spännande med byxorna, vill så gärna se hur de blir! =)



Oj vad lik Linnéas mun var din på det stora kortet! Vad kul!! =)



Kramar på er från oss

2009-01-15 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0