Som en ny människa..

känner jag mig idag! Vi fick sova jättebra inatt! Linnéa somnade inte förrän strax innan 22 (vet inte vad hon gick på...) men sen sov hon hela natten, vaknade och åt vid 5 och sen sov hon till ca 9 på morgonen! Woohoo!! Så härligt, jag har varit jättepigg och glad idag. Vad mycket det gör att man får sova ordentligt!
Så idag har vi varit inne på maxi och handlat, busat en himla massa här hemma och så plötsligt hände det.....

LINNÉA VÄNDE SIG!!!

Hon låg på rygg och sträckte sig efter en leksak, rullade över på mage, tog leksaken och sen vände hon tillbaka sig så hon låg på rygg igen!! Älskade sötnos, så duktig! :) När hon lyckats med detta en gång försökte jag få henne att göra det igen, men det ville hon inte. Hon ville väl bara visa att hon kan, men inte mer än nödvändigt! ;) Så efter händelsen ringde jag Jens och berättade den stora nyheten, och sen mormor också!

Jag har även fått sytt lite mer. Igår när jag var ensam hemma sydde jag en klänning. En röd med vita kanter, ska bara sätta på knappar sen kan Linnéa ha den på sig. Den passar nog t.o.m! Idag har jag provsytt en haklapp - det kommer det bli fler av! Kul och enkelt att sy dem...nu när jag testat på en vet jag hur jag inte ska göra, så resten kommer bli bra!

       


Nu ska Pyttet få på sig pyamas och sen ska vi gosa!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Alltså, jag är helt imponerad av dig, att du orkar! =) Så fin klänning du sytt och en häftig haklapp med! =) Har du lust att sy en kklänning åt mig förresten?? ;)



Linnéa är smart hon, varför vända sig mer för att nån annan vill det, hon har ju redan andra i sin närhet som gör saker åt henne! ;) Så duktig är hon iaf!



Oliver satt i sin babysitter efter badet och när jag och D hade ätit färdigt så märkte vi att han var så tyst... Oliver hade somnat, men jag lyckades allt bära över honom till sängen! Snutt!! =)



Hoppas vi höres sen!

Kram kram

2009-01-19 @ 19:31:29
Postat av: Sarah

Å vad fin klänningen är! Jag älskar plagg som är så fina med ändå enkla. Jättefin!! Och haklappen var ju superfin den med.



Vad duktig Linnéa var som vände sig :) Och åt båda hållen på en gång. Båda våra pojkar vände sig först från mage till rygg (tror jag det var), och sen dröjde det innan dom provade andra vändningen :)

2009-01-19 @ 19:46:05
Postat av: Karin

Tack för berömmet! :) Alltid kul att höra, och det ger extra lust att fortsätta! Linnéa tackar hon med ;)

Susanne: Jag vet inte om jag är tillräckligt kunnig för att sy en klänning åt dig, men jag kan testa! :)

2009-01-19 @ 20:16:39
Postat av: Jessika

Shit vad du är duktig!! Jättefina saker ju!! Att du har tid o tålamod att pyssla me sånt där... Jag kan knappt sy upp ett par gardiner!!

2009-01-19 @ 20:18:54
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Emma

Verkligen superfina grejer, som vanligt!

2009-01-19 @ 20:22:39
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Elin

Ååå hon kommer bli jättefin i känningen! Cool hakklapp, kan man beställa?! :)



Kram

2009-01-20 @ 11:38:17
Postat av: Therese

Vad skönt att ni fick sova gott allahopa! Linnéa e sååå duktig!! Söta tjejen, åt båda hållen på en gång me! Det dröjer nog inte länge innan hon kryper oxå, full fart! ;) Superfin klänning! Du e jätte duktig ju! Hakklappen va oxå super fin, älskar färgerna! Såg inte alls ut som den va lätt att göra, men det va ju bra att du tycker det för då kan man ju fråga som Elin: Kan man beställa?!



Puss å kram!

2009-01-20 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0