Vad hände 2008?

Nu när det är nytt år och allt har jag summerat lite vad som hände 2008. Det var ett stort år, det största i våra liv - älskade Linnéa föddes ju! Och tiden före hon föddes hade vi ju all spänning med graviditeten, ultraljud, sparkar, humörsvängningar och väntan och längtan efter att hon äntligen skulle komma Det är det bästa som hänt, och varje dag med henne är underbar!

Här är min "Vad hände 2008 lista!"

Januari:

Älskade Levis fick somna in p.g.a. sjukdom - saknar dig goa vovve!!

Vi köpte Pyttets vagn av Jessika och Timmy.

Vi var på ultraljud och fick se vår älskade Pytt i magen!

Jag köpte mina första mammabyxor.

      

Februari:

7 februari kände jag Pyttet sparka för första gången!

9 februari kände Jens Pyttet sparka för första gången!


Mars:

19 mars. Gjorde köns-ul och fick reda på att vi väntade en liten flicka!

Var i Ullared och shoppade babysaker.

29 mars. Jag fyllde 25 år.


  <--- Linnéa i magen på köns-ul!

April:

Goa Rocky fick somna in.

Vi var på semester på underbara Malta.


  <--- Fina Rocky!

Maj:

Linnéa lade sig med huvudet nedåt.

Lilla Selma flyttar hem till mina föräldrar.

Vi byggde om vårt badrum.

Vi gick första (och enda) gången på vår föräldragrupp.


  <--- Pytteliten Selma.

Juni:

8 juni var det ett år sedan älskade Diesel somnade in - du är saknad och älskad!

25 juni konstaterar bm att Linnéa är fixerad!


  <--- Älskade Diesel!

Juli:

Älskade linnéa kom till oss den 9 juli 22.11. Så efterlängtad och så innerligt älskad!!

17 juli kom äntligen Susannes & Daniels efterlängtade Oliver till världen!

Vi åkte på en endags semester till Helsinborg där vi träffade Moster Elin och Morbror Andreas.




Augusti:

Linnéa ler ett riktigt leende!

13 augusti får vi veta att Linnéa ska få en kusin! Moster Elin och Morbror Andreas ska ha en bebis i April!!

7 augusti får vi veta att Therese och Anders ska ha en liten bebis! Den 3 februari är den beräknad!

Linnéa börjar hålla uppe huvudet själv längre stunder och är mer "med" med blicken.

30 augusti gifte sig Annie och Jakob, ett helt underbart bröllop!


     

September:

Jag fick min systemkamera, min grymma systemkamera :)

Linnéa hittade tummen ordentligt för första gången.

Älskade farmor åkte in på lasarettet efter att hon ramlat.


Oktober:

4 oktober firade jag och Jens 6 år tillsammans.

18 oktober kom Linnéas första riktiga skratt!

20 oktober firade jag och Jens 1-årig förlovningsdag.

Elin tog körkort.

Farmor flyttade till Bjärkegården.

Vi påbörjade läggning av nya golvet!




November:

Jens fyllde 24 år.

5 november satt Linnéa i sin barnstol för första gången.

9 november åt Pyttet puré och smörgåsrån för första gången.


     

December:

Linnéa började kunna dra sig upp från liggande till sittande/stående.

5 december kände vi Linnéas första bissar! Två stycken framtänder i underkäken.

7 december Monicas lilla flicka Filippa kom till världen!

24 december, Pyttets första julafton!!
31 december, Pyttets första nyårsafton.





Detta var mitt år, 2008! Kommer inom kort med en normal blogg också :)

Kommentarer
Postat av: monica

å fick man stå me på årets som gått :)

2009-01-04 @ 11:34:45
Postat av: Sarah

Ett händelserikt år :)

2009-01-04 @ 18:24:20
Postat av: Jessika

Vilken koll du har på saker o ting!! ;-) Kul lista iaf!

2009-01-04 @ 19:31:28
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Therese

Mycket som har hänt! Mycket "första gången..." å fler första gången lär det väl bli!!



Puss!

2009-01-05 @ 15:31:34
Postat av: Emma

Trevlig läsning!

2009-01-05 @ 19:02:30
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0