Hemlig renovering!!

Nu kan jag berätta vad vi egentligen pysslat med de 4 senaste veckorna, en hemlig renovering av mamma o pappas hall och trappa! Vi har arbetat massa och det har varit jätteroligt och mysigt att ses så mycket! Vill gärna skriva och berätta men Elin har så många bilder och har sammanfattat så himla bra på sin blogg så ni får helt enkelt läsa där!!

De kom hem idag (äntligen) och de blev överraskade och glada! :)

Nu ska jag äta McDonalds.. var ju ute igår så det behövs! Ska blogga mer om utekvällen imorn, men kort sagt: Jag har inte haft så roligt på lääänge, tack mina fina tjejer!! Det gör vi om snart!!

Kram Kram...

 


Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Kul kul att dina föräldrar äntligen kommit hem och fått mottaga eran fina överraskning!

Ska genast läsa Elins beskrivning av erat arbete!



Förresten, jag kommer att tänka tillbaka på gårdagskvällen med ett stort leende på läpparna, TACK igen!! :)



Hörs imorgon!

Kramar

2009-11-22 @ 22:06:12
Postat av: Me again (Sus)

Läste Elins blogg nu, herregudvilken skillnad det blev, hur fint som helst! Ni har verkligen jobbat hårt måste jag säga! Så söta ni är! :)

Puss ;)

2009-11-22 @ 22:13:17
Postat av: mormor

Ni ska veta att vi är tacksamma o glada!! Jättefint!Kram

2009-11-23 @ 22:54:45
Postat av: Jessika

Åhh så fint ni gjort!!! Riktigt tjusigt... Om jag åker bort nångång, vill du passa mitt hem då? ;-)

2009-11-25 @ 22:56:15
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Emma

Jösses kvinna!

Var håller du hus?!

2010-01-02 @ 17:34:19
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det var läääängesedan den hemliga renoveringen var. Den är inte så hemlig längre nu! ;)

SKRIIIIV, snaälla!!! :)



Puss

2010-01-14 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0