I´m vaccinated!

Nu tillhör jag den vaccinerade skaran. Åkte in till Ängabo vårdcentral idag och var där strax efter 15 (de öppnade då) och jädrar vilken kö det var, säkert över 100 pers!! Kom in och fyllde i ett papper, och sen såg jag att alla hade små rosa nummerlappar, men hittade inga så jag frågade en sköterska vart man hittade dem.. och hon pekade på en korridor och sa att jag skulle gå dit. Så jag gick dit och långt in i korridoren var en liten kö så jag tänkte att de delade ut nummerlappar där då. Ställde mig i kön och efter en stund visade det sig att det var själv kön för vaccineringen!! Efter mindre än 10 min i kön var det min tur, och ingen frågade efter nummerlapp! När jag var klar och skulle gå ut var det många som tittade surt på mig, men vad 17 skit samma. Jag tillhör ju trots allt riskgrupp så jag borde få förtur ;) Hehe...
Känner inte av nåt än så länge, men har lite feber.. ska nog bli bra tills imorn. Då ska jag på stan med Therese och Cornelia för lite shopping (fönstershopping för min del) och en fika hoppas jag! Sen ska jag och lillebror ses lite. Pyttet får vara med pappa ett tag på förmiddagen! På kvällen sen blir det myskväll me Therese och hennes goa familj!!

Idag har jag och Pyttet busat hemma, haft en hemmamysdag!

     

Iris lekte också lite...

  

Nu ska vi fortsätta spela New Super Mario Bros på Wii, så jääääkla roligt!! :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint hon läser Néa! Ser ut som att hon läser högt och tydligt:)

2009-11-20 @ 05:25:51
Postat av: Morfar o Mormor

Vilka goa bilder! Vi längtar efter er! Ska bi skönt att se alla när vi kommer hem på söndag

2009-11-20 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0