Tjejmiddag!!!

Idag är det äntligen dags! Tjejmiddag i Göteborg!! :) Ååå som jag har längtat! Det blir jag, Therese, Susanne och Jossan som ska ut. Vi tänkte börja med en drink på The Flying Barrell och sen middag på Taras, med en massa vin såklart ;) Thereses lillebror ska skjutsa oss fram och tillbaka, så himls snällt, tack Magnus!

Klädvalet har varit kruxigt men har nu bestämt mig för mina svarta högklackade stövlar (klackar var ett krav för ikväll!) och denna klänningen:



Nu har jag målat naglarna svarta, sen ska jag ta en lång dusch och platta håret och klockan 17 ska vi vara hos Therese för en fördrink!

Ha det så kul, det ska jag ha! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att ni får en riktigt rolig kväll! :)

2009-11-21 @ 17:07:27
Postat av: jossan

tack för en underbarkväll igår =) hoppas dina o magnus affärsplaner går igenom =) nu så ska man snart åka o jobba =( vill helst bara vara hemma o inte göra ett dugg.. de va riktigt kul igår så de får vi göra om, träffas o spela o dricka vin/öl =)



ha de så bra..



puss o kram

2009-11-22 @ 10:54:31
Postat av: Therese

Skit snygg va du i din fina, fina klänning!! Vi va skit snygga allihop å det va så HIMLA kul!!! Ååå jag längtar redan till nästa gång! Å Susanne, vi vill ha kopior på korten du tog, jätte roligt att ha!!



Puss å kram på er!

2009-11-22 @ 17:10:45
Postat av: Susanne

Ja, tack så hemskt mycket!! :)

Det var så himla mysigt!!! Självklart ska ni alla få kopior på korten! Det fixar jag!

Nu ser jag verkligen fram emot nästa "date"!! :)



Pussis

2009-11-22 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0