USA!!

Nu är mina föräldrar på ett flygplan på väg mot USA. Pappa ska springa New York Marathon där den 1 november och så ska de hälsa på en massa släkt och vänner. Kommer bli himla tomt! Vi är ju hos mormor o morfar nästan varje dag jag och Linnéa. Men de kommer ha så himla roligt och det är dem väl unt!!

Jag lovade att blogga lite medan de var borta, iaf en massa bilder så de kunde titta på Pyttet och se hur hon växer. :) Så här är några stycken till att börja med.





    Sitter vid sitt bord och läser.




Tröttis:



Sjunger Imse Vimse spindel med mamma, "Upp stiger solen...."





That´s all folks.... for now.

Kram på er!







Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå, vad roligt med lite uppdatering!



Bilderna på pyttet e så himla fina! Goa lilla tjej!



Puss på er båda!



Ps. hoppas ni har det toppen bra i USA Monika å Bernt!

2009-10-25 @ 09:48:48
Postat av: Jessika

Äntligen!!! Att de ska krävas att dina föräldrar åker till USA för att vi ska få lite bloggning! ;-)

2009-10-25 @ 10:21:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Susanne

Ja, jag har också saknat bloggandet! :)

Fy så man längtar efter er när man ser alla goa bilder så söttjejen!! :) Hoppas på att vi kommer hem en sväng i veckan, kan ni nåt då? :) Kanske får bjuda in oss på kaffe hos Therese och Cornelia... ;)



Vill, precis som Therese, hälsa till Karins föräldrar som befinner sig i det stora landet i väst! Lycka till med löpandet och shoppandet! :)

2009-10-25 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0