Linnéa har kissat!!

Jaa, i toaletten alltså! :) Yay! Jens & Néa var ute och lekte och sen kom jag från jobbet och vi skulle in och äta lunch och byta en kisseblöja, men då frågade jag om hon ville prova toaletten och hon tycker att det är jätteroligt att sitta på toa men det kommer aldrig nåt...men idag gjorde det det!! Så vi fick ropa på pappa och sen blev det stående ovationer och lots and lots of cheering! Néa var mäkta stolt, liksom hennes mor & far! När ho var klar fick hon ringa mormor & farmor för att berätta den stora nyheten, det lät ungefär såhär "Ej mommo, Néa issat letten daa...mmm...(mormor säger nåt, Néa har bara ett stort léende)...mmm tojka jumpan osså...ejjdå mommo" Haha gullunge! Så mormor lovade en kisspresent till henne.

Jobbade över idag, skönt att få ihop lite timmar, denna kabelmattan har bara jävlats med mig så jag är glad att jag i princip är klar med den... Grovkabeln är också nästan klar, skönt. Jobbet går bra, vi har fått vår första beställning på kablar av privatperson (annars tillverkar vi och levererar till båttillverkare i Trollhättan).. så det är himla ball!

Handbollen sket sig idag, vi är ju egentligen inte intresserade av sport men de sista matcherna har vi sett and I´m hooked.... det händer ju en del i handboll, de är snabba i vändningarna där så det är skitkul. Jag satt och eldade upp mig under matcen och mitt och Néas legobygge förut så det hördes både "jävla" och "ssaaan" (jävlar, fan) från Néa..hmmm...kanske borde börja säga järnspikar eller nåt annat oförargligt istället, brukar verkligen försöka, men under vissa omständigheter är det svårt att vakta sin tunga! ;P


Nää, dags att sova lite.. imorgon blir det rödtjut med goaste Therese :D

Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0