Nu vänder det nog...

Jag har ju skrivit om mina humörsvängningar, tröttheten och illamåendet. Men nu vänder det nog! :) Skönt.
Har orkat vara vaken hela dagar nu utan att vila/sova... visst är jag trött på kvällen, men inte utmattad som jag har varit innan. Illamåendet är också bättre nu, ganska sällan det kommer smygande.
Jens sa häromdagen att han märker att jag blivit piggare, och så sa han att "det verkar som om du är mycket gladare nu"! Hihi, klart att han märker det, han har ju fått ta all skit! Stackarn!

Det börjar synas lite nu, längst ner på magen är en liten put (utöver den vanliga *ler*). Ganska mysigt.. längtar tills det syns mer... men det kommer väl snart nog.. sen blir man väl ganska trött på den stora magen. På Julafton påbörjar vi 4 månaden, OJ, då är det bara 5 månader kvar.. fort går det även fast det känns som om tiden går så evinnerligt sakta ibland.

Bönan ska få lite klappar av oss.. hihi.. Jens ska ge 2 radiostyrda helikoptrar. De har laser så man kan skjuta på varandra. Undrar vem det är som egentligen vill ha dessa helikoptrar, pappa och farfar kanske?!! :) Jag har köpt en liten mössa, en vit med små öron och små bruna renhorn på med en liten nos och så.. bedårande är den! Och till den ett par vita små vantar med röda tassavtryck på. Passar nog bra till nästa vinter!
Den är bortskämd redan i magen :)

Nä, åter till skink-koket!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0