Onsdag 14 november 2007

Varit på gynmottagningen.
Först fick jag förklara för läkaren varför jag ville kolla upp detta. Jag har haft ont i magen 2 gånger, vaknade en natt av ordentliga smärtor, var nära att vi åkte in till akuten men det blev bättre. Sedan pratade vi lite mer innan undersökningen...
Gjorde ultraljud, det var inget  X utan en vanlig graviditet! Han sa att jag var i 8 veckan, och att barnet borde komma runt 29 juni. Fick se ultraljudsbilden... såg hjärtat som slog, det såg mest ut som en böna med "vibrationer" i mitten (hjärtslagen) den var 12 mm. Fick en bild utskriven, vår första bild!

I den svarta "bubblan" kan man se en ljus liten grej, det är bäbisen!!
image1

Nu ska jag kontakta Barnmorskemottagningen för inskrivning. Man har miljarder frågor nu så det vore bra att träffa någon!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilket vackert barn!

2007-11-30 @ 10:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0