Gått ett tag igen nu...

jag är dålig på att uppdatera... det hinns bara inte med just nu, vi har fullt upp med vår fina tjej!

Sist på bvc, i onsdags, vägde Linnéa iaf 4470 gram. Så hon hade gått upp 300 gram på en vecka, så äter gör hon absolut! Hon hade växt 5 cm också sen hon föddes, var 55 cm nu! På onsdag ska vi dit igen, så då får vi se hur mycket det ökat från förra gången.

Jag kommer knappt ihåg vad vi har gjort sen sist jag bloggade. Har mest varit runt och hälsat på folk! Igår var vi t.ex. i Mariestad hos Jens morfar på kalas. Det var trevligt och alla tyckte att Linnéa var så söt och fin, såklart! ;)
Idag var jag, Linnéa och mormor ute och shoppade på stan medan Jens var hemma och städade! Jag köpte skor och väska till bröllopet, sen blev det lite kläder till Linnéa (naturligtvis) och en present till Susanne och Daniels lilla krabat! Vi ska nog träffa dem i helgen och det ska bli så kul!!

Nu har Linnéa nästan fattat vad nappen är till för också, fast hon suger bara på den korta stunder.



Hoppas jag kan knåpa ihop en intressant blogg med nya bilder till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Så söt Linnea är som vanligt!! Skönt att hon går upp i vikt med! Kram

2008-08-04 @ 21:29:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Matte

Kul att allt går bra. Jag och kocken tänkte komma förbi nån dag när han har kommit hem fån New york.

2008-08-04 @ 21:32:20
Postat av: Elin

Hihi, vilket sött kort! Napp?? Skulle inte ni vänta med det ;)

2008-08-04 @ 21:57:53
Postat av: Sarah

Fint kort på Linnéa :)

Härligt att hon växer bra!

Kram

2008-08-05 @ 11:56:53
Postat av: Therese

Alltid kul å få se lite nya fina kort! Söta lill-tjejen, puss!

2008-08-07 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0