Linnéas kompis!

Nu har jag fått klartecken av Susanne och Daniel att jag får lägga upp en bild på Oliver här! Så jag lägger upp en bild där de båda stolta mödrarna håller de små liven, och en som är så fin på bara Oliver som jag inte kan motstå!







Nu har vi börjat ge Linnéa miniform, hoppas att det hjälper nu bara! Hon får 10 droppar på en sked före varje måltid, låter mycket, men det står så på burken. Och hon gillar inte detta alls.. hon skriker inte men när man gett henne skeden och liksom lagt det i munnen bara smaskar hon med en konstig min och ser frågande och äcklad ut! Haha, hon är så söt!

Igår var vi i Hemsjö, Jens och hans pappa fixade min vindruta så att den inte läcker in vatten längre, så nu kanske pölen bakom förarsätet kan försvinna! Faster Annie och farbror Jakob kom också dit och bjöd på pizza och kinamat. Linnéa var helt betagen av Jakob, tittade på honom och log stort hela tiden! Han blev riktigt charmad! Annie sa det att han har en viss inverkan på kvinnorna i Björk-släktet, haha!


Ska lägga upp fler bilder senare, nu vaknar lilltjejen och vill nog äta! Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: jossan

va söta ni e allihopa =) Oliver o Linnéa charmar nog allihopa =) kramar från jossan

2008-08-24 @ 10:51:50
Postat av: Anonym

Hihi, fan va söta våra små skruttar är! =)

Vad göres på torsdag?

Krama Linnéa från mig och Oliver!



P.S. Tack Jossi Tolla! Hoppas vi ses när du kommer hem! Kram på dig

2008-08-24 @ 11:43:51
Postat av: Therese

Kul att vi fick se bilder på lilla Oliver, en riktig sötnos! Stolta mödrar ja, tro jag det! :)

Puss på er!

2008-08-24 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0