BREAKING NEWS!!

Nu känner man magen genom naveln!! :) Jag upptäckte det idag när jag skulle plocka ut lite navelludd, hihi nädå, jag vet inte varför jag petade i naveln (men som Jens sa "ibland gör man det!"). Iaf så har jag alltid haft en ganska djup navel med rynk längst ner (eller var säger man?! det som blir efter att man knutit navelsträngen) men nu är den helt slät i och grund, man känner att det är hårt bakom och att det nästan buktar ut!! Så snart är jag tjock!! image5

Så nu tog jag ut piercingen, så Bönan kan växa ordentligt! image4

På tisdag ska vi på ultraljud, såååå spännande!! Hoppas vi kan se dig tydligt Bönan, du kanske kan försöka vinka på oss eller nåt?! Sedan ska vi boka ett privat UL också, så vi kan se om du är pojke eller flicka. Då får vi dig både på kort och inspelad på dvd-film, så kan du se dig själv sen. Hur du såg ut i mammas mage!

Kramar!!


(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Bönan bf 29/6-08 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!!! =)

Ska ni ta redapå om det blir pojke eller flicka? Vill ni veta det innan liksom???

KRAM Moster

2008-01-11 @ 22:05:09
Postat av: Mamma Karin

Japp vi ska ta reda på det! Kan inte hålla oss! + att det underlättar inköp och sådant! :) KRAM!

2008-01-12 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0