Att vara mamma...

är helt fantastiskt! Vilka känslor man har varje dag, hela tiden. Jag kan sitta och titta på Linnéa hur länge som helst och bara älska henne, det är nästan så att det gör ont! Vilken underbar liten varelse hon är!



Nu ska vi snart ha besök av bvc, de ska titta på Linnéa och väga henne. Ska bli kul att se hur mycket hon har gått upp sen sist!

Förresten, Linnéa var med i tidningen idag, AT, vid "välkommen till världen" annonserna! Världens finaste lilla tjej!

Nu är det en liten en som äter på sin kräklapp, så jag ska se om hon vill äta lite... hoppas jag hinner blogga snartigen, detta blev ju inte mycket!




Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte söt i tidningen, världens sötaste :) Hoppas det gick bra när bvc var på hemma besök! Pussa linnea massor!

2008-07-23 @ 19:09:16
Postat av: Sarah

Och vi som inte har AT, får kolla hos mina föräldrar senare :)



Hoppas det gick bra med bvc!

2008-07-24 @ 11:51:13
Postat av: Jessika!!

Såg allt lilla sötisen i tidningen!! =)

2008-07-24 @ 11:51:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0