Today is the day!

Dagen D, BF dagen... men ingen bebis här inte! Hon trivs bestämt för bra i min mage för att vilja komma ut, och vi hade nog inte räknat med att hon skulle komma idag heller. Men det hade varit mysigt om hon gjort det så vi får träffa henne!

Har provat en del metoder för att sätta igång det, men inga fungerar, hon kommer helt enkelt när hon vill. Idag var vi hos barmorskan på kontroll och hon sa att vi förmodligen kommer ses på kontrollen nästa vecka också - men det hoppas vi inte! Allting såg bra ut hos bm, blodtryck var bra, SF-måttet samma som förra veckan och hjärtslagen låg på 140 slag/min igen.



~* Nu längtar vi ordentligt massa efter dig lilla gumman!! *~


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker så synd om oss som ska behöva vänta och längta så otroligt mycket. Men snart så..!! ;)

Kom ut Linnéa och krabaten! =)

2008-07-02 @ 15:46:43
Postat av: karin

Ja det är synd om oss! ;)

2008-07-02 @ 16:37:09
Postat av: Jessika!!

Vad nära de e nu... Jag tänker på er massa!! =)

2008-07-02 @ 20:11:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Karin

Jessika: Tack :) Jaa såhär nära har vi inte vart nån gång ;)

2008-07-02 @ 20:12:06
Postat av: jossan

de e ju den stora dagen =) o ingen linnéa har de blivit än.. hihi, tänker på dig o susanne så de osar här borta ;) nu får linnéa o knodden snart komma =) lycka till me allt. puss o kram

2008-07-02 @ 23:49:07
Postat av: Karin

Jossan: Tack för att du tänker på oss :) ja nu får de faktiskt komma, våra bebisar!!

2008-07-03 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0