Önskelista!

Ja nu har vi kommit på några saker som Pyttet kan önska sig i julklapp.

Pyttets Önskelista
* Babypulka
* Gåstol
* Badleksaker
* Leksaker
* Bäddset (spjälsäng)
* Spjälskydd
* Raggsockor
* Skor
* Badlakan
* Kläder

Hon behöver ju såklart inte allting egentligen, men det är sånt som är kul ändå! :)

Idag har Linnéa provsuttit sin barnstol. Vi köpte en barnstolsdyna på Ullared när vi var där, och den är himla stadig. Vi ska nog inte låta henne sitta där längre stunder ännu, men en liten stund när vi sitter bredvid skulle nog gå bra! Såhär söt är hon i sin stol:

        

Imorgon ska vi till bvc och väga o mäta. Det blir spännande att se hur hon har växt nu! Vi ska vara där redan klockan 9, herregud, hur ska det gå?! Det spelar ingen roll hur tidigt man går upp, vi är alltid sena ändå när vi ska iväg! Jag har kommit på att när man får baby får man bråttom också, alltid bråttom när man ska iväg! Haha, det är svårt när man har en tid att passa... men jag tror vi börjar bli bättre på det... Dagen efter vi kom hem från BB skulle vi tillbaka till Borås och då var vi en timma sena!! Men de sa att det var OK, som tur var förstod ju de att vi var lite ur form ;)

Igår var min kära syster + sambo på UL, då fick de se lilla "Tjallä" i magen! De blev flyttade också, till 6 april! Jag fick allt en bild på mobilen och lilla babyn är så fin! Ni kan se här: http://www.narvitvablirtre.blogspot.com/

Efter bvc måste vi handla, och sen får vi se vad som händer. På eftermiddagen/kvällen ska vi i alla fall röja i vardagsrummet för på fredag blir det nytt golv där inne!! Wooohooo... det ska bli så kul att få in det golvet!

Jag ska uppdatera efter att vi varit på bvc så ni får veta hur stor vår lilla tjej blivit!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Bra önskelista!!!! =)



Jag tyckte de var så skönt när Alwin började sitta i matstolen, då var han äntligen nöjd medan vi åt middag!!! Hehe!

2008-11-06 @ 07:37:21
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Therese

Kanon med lite julklapps förslag! Söt hon e i stolen, med bara en tossa oxå!! ;) Gullunge!



Puss!

2008-11-06 @ 15:56:38
Postat av: Sarah

Så söt hon är, ser ut att trivas i stolen :)

2008-11-07 @ 21:15:50
Postat av: Mormor

Tänk att lillstumpan har blivit så stor så hon kan sitta med vid bordet. Något på den önskelistan vet jag att du kan stryka. Puss och kram

2008-11-08 @ 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0