Woohooo!

Jag har fått en systemkamera! Tänk vilka fina bilder jag kan ta nu! :) Fick den igår av Jens och hans föräldrar, de är så goa! Tack!!

Håller på att lära mig hur den fungerar nu så när jag förstår hur jag gör lägger jag upp nya bilder här!

Idag har jag och Linnéa haft besök av Kickie och hennes labbe Tyson. Jättemysigt hade vi det! Vi började med en skogspromenad, så linnéa fick prova på lite offroad körning med vagnen, hon sov så gott så! Efter promenaden blev det fika här med äppelpaj, smaskens. Tyson nosade in sig, det är bra att han får se hur vi bor för nästa helg ska vi passa honom. Det ska bli så roligt! Vi saknar att ha hund, så vi ska ha det riktigt mysigt med honom!!

Ha det så bra, förhoppningsvis kommer det lite bilder imorn!


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med lite hundliv igen! Åhh du vet ju att saknar du det allt för mycket nån gång får du gärna sno mina monster ett tag ;)

Skynda dig å lär dig kameran!! Puss!

2008-09-11 @ 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0