Lite fler bilder....

Linnéa får hemlagad makaronipudding, och den måste ätas från bordet med händerna!

    

Ute och leker och framförallt gungar, det tycker Pyttet jättemycket om!!

    

Och häromdagen rensade vi sandlådan från gräs och mossa (har varit lock på så ingen kattskit iaf!) så nu ska vi testa att bygga sandkakkor och sånt! :) Men först övar vi på att leka med leksakerna i gräset, sortera grus i hinken, kratta gräsmattan och sånt!

     

VI hade besök häromdagen också, en liten söt räv som åt körsbär på trappen! Jens kom upp när vi skulle äta frukost, utan linser, tittar ut och konstaterar att "det där var den största jävla katt jag nånsin sett!! Haha! (Bilderna blev lite suddiga för vi tog dem genom fönstret.)

     

Och ett annat djur hittade vi när vi var på promenad:

 



Idag har jag, mamma och Pyttet varit på Ikea! Himla kul! Linnéa sov hela vägen dit så när vi var framme ville hon bara gå. Och när jag höll henne i en hand högg hon tag i en massa främmande vagnar och folk med andra handen! Haha, knasbolle. Så det gällde alltså att hålla hårt i båda små händerna. Hon plockade åt sig en godedjurskatt på barnavdelningen och jag plockade åt mig lite av varje, några glas, 3 prickiga fina plåtburkar, 2 badlakan, ett spisskydd och lite annat smått och gott. På restaurangen blev det köttbullar till lunch, och Pyttet fick en halv barnportion köttbullar. Hon tyckte det var jättegott! :) Mysigt!

Sen vi kom hem har vi inte gjort mycket. Det var tänkt att vi skulle åkt till familjen Öberg/Olsson och äntligen få se deras nybygge, men det blev så sent så det får bli en annan dag!! Imorn kommer nog Therese & Cornelia hit iaf, ska bli så kul, har saknat er massa!!

Kram på er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha! Kul kommentar av Jens :)

Och ännu fler fina bilder! Linnéa är fortfarande lik sin far :)

2009-08-29 @ 07:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0