Göteborgsutflykt...

Igår var en händelserik dag! Jag och Pyttet började dagen med att göra oss iordning och sen åkte vi till mormor och morfar, fikade en snabbis med dem och sen tog vi med oss mormor till Göteborg. Vi styrde kosan mot Tynnered och moster Elin! Där bjöds det på jättegod lunch! Linnéa var på sitt bästa humör, lekte och hade sig, och sen fick hon hälsa på en bebis. Elins granne har en liten tjej som heter Isabella som är ca 3 månader. Jag har hört Elin berätta massa om Isabella och det var så kul att träffa henne (och hennes mamma också såklart!) och hon är jättesöt!!

Jag och Linnéa fick presenter av moster också:




Likadana mössor! De är så fina! Elins kompis hade gjort dem till oss, häftigt!

Efter att Linnéa ätit sin puré hos Elin drog vi iväg till en tygaffär, jag handlade lite småsaker och sen drog vi till en jätterolig affär! Nids4kids hette den, typ som babyproffsen fast billigare, och de hade allt möjligt, vi strosade runt där bra länge och hade jätteroligt. Linnéa skulle minsann ha allting, hon slet tag i saker och stoppade dem i munnen. Sen fick hon tag i ett gosedjur som hon vägrade släppa så mormor köpte det åt henne, tack mormor! Pyttet vet precis hur hon ska göra, det ska börjas i tid. ;)
Efter shoppingen åkte vi tillbaka med Elin och sen åkte jag, Linnéa och mormor hemåt igen, vi hade ju en tid att passa. Skulle ju få träffa Cornelia klockan sex!! :)  (Det skrev jag ju om igår!)

Kram på er alla, nu vill Jens ha datorn.. längtar tills vi får bärbar dator också!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så söta ni är i era mössor! Fast lite fuskigt att inte Jens fick nån ;)

2009-02-11 @ 22:23:03
Postat av: Camilla

Lika kul att träffa er också!! =)

/Camilla

2009-02-12 @ 00:00:05
Postat av: Jessika

Finfina mössor!! =)

2009-02-12 @ 07:18:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Elin

Sarah: Hehe, jag hade tänkt beställa en till Jens också, en blåbärsmössa men oddsen för att den skulle användas var inte så höga! :)



2009-02-12 @ 08:29:16
Postat av: Linda till Elin

Du får visa en bild på Johan i sin blåbärsmössa, så vill säkert Jens ha en också! Xo)

2009-02-16 @ 08:48:51
URL: http://tashmiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0