Bissar på G?

Idag har Linnéa varit såååå gnällig. Ingenting duger, hon vägrar sitta och leka på sin lekfilt, hon vägrade sätta sig i matstolen hon sträcker ut sig i en båge så det är omöjligt att sätta i henne) och hon t.o.m vägrade att sätta sig i vagnen när vi skulle ut och gå. Men till sist fick jag i henne i den och vi fick vår lilla promenix. Vi lurar på om det är fler bissar på G men vi har inte känt någonting ännu. Hoppas nästan att det är det för då har vi en förklaring till allting!

Igår var vi hemma hos Kickie i Ingared. Vi kom dit vid 11 och började med att hälsa på alla vovvarna, de är så himla goa! Sen gick vi en promenad, jättehärligt i vårvädret! Hundarna sprang omkring lösa och lyckliga. Alltid så mysigt att träffa dem allihopa! Kickie syr hundkläder som hobby och jag är så imponerad av henne, här kan ni se hennes alster!
Efter promenaden bjöds det på kaffe och smarrig äppelpaj, mmmm. Hundarna busade och Linnéa tyckte det var jätteroligt! Hon är inte ett dugg rädd, tycker bara det är kul att titta på dem! Tack för igår goa Kickie!

När vi kom hem fick Jens ta hand om Linnéa så gick jag ut i trädgården och rensade lite. Underbart väder att vara ute i! Jag såg att tulpanerna är på väg upp nu och hoppas att jag får se dem iår, förra året åt rådjuren upp dem. :( Vet knappt vad det är för sort för jag har aldrig fått de dem! Jäkla rådjur!

Har ny mobil nu också, en Sony Ericsson C510:



Den verkarfungera bra och kameran är bättre än på min gamla. Förhoppningsvis är mottagningen bättre också! Är nöjd än så länge, haha, efter en dag! :)

Nu ska Pyttet få puré, men kanske bloggar senare igen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är väldigt skönt att skylla på tänder när de små är gnälliga :) Det gör vi fortfarande med Edvin...hehe.

2009-03-21 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0