Knasbaby!

Ja såhär knasig ser Linnéa ut när hon "munpruttar"! Haha, hon har ryck på det u, gör det nästan alltid, när hon inte ligger och gapar då... hon har nog börjat öva på sina höga toner för det är så det skär i öronen ibland! En liten gaphals är hon!



Jag och Linnéa var på stan i förrgår och handlade julklappar. Vi fick tag i en till moster och en till Therese, och en massa till Pyttet! Det är ju inte så svårt att hitta fina saker till lilla älsklingen, plus att det var halva reapriset på KappAhl så där shoppade vi loss. Och när vi skulle betala så gav mitt kort upp... typiskt! Vi testade flera gånger, och kassörskan testade att slå in det själv, men det fungerade inte heller. Så vi pallrade oss iväg till uttagsautomaterna utanför och det fungerade inte heller! Så det var bara att gå tillbaka och be om att få lägga undan varorna. Så när Jens slutat jobbet mötte vi honom på stan så betalade han - perfekt! ;) Så nu på morgonen har jag ringt och bett dem skicka ett nytt kort, det kommer ta 3-5 arbetsdagar...segt att vänta så länge, men å andra sidan kanske jag sparar lite pengar då!

Igår var vi på skohuset i Lerum och kollade efter skor till mig. Jag hittade en massa jättesnygga skor... men sen tog förnuftet överhanden och jag köpte ett par Goretex stövlar. De är svarta och faktiskt hyfsat snygga! Det är ju bra iaf med goretex när det alltid är regn och rusk här, och varma är de också. Och nu när man är ute och går med barnvagnen behövs rejäla skor! Här är en bild:



Efter skoaffären blev det K-rauta. Vi köpte klinkers till golvet framför kaminen. Vi valde ett mörkgrått/svart, det blir nog fint!

Idag vet jag inte riktigt vad jag o Pyttet ska hitta på, men en promenad i nya dojjorna får det bli iaf!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nädu, att en sån lite tjej kan ta så höga toner e helt osant!! Pruttljuden e lite behagligare för öronen i alla fall ;)

Typiskt att det inte hans med nåt allum idag...det får bli en annan dag! Julklapparna måste ju handlas! Vi ses iaf imon! Ska bli lika kul som vanligt!



Puss på er från mig och en vild mage!

2008-11-13 @ 11:43:50
Postat av: jossan

va söt hon e när hon munpruttar =)

va fint de har blivit i hallen o i v-rummet när ni har bytt golv..

de e ju bra att vara ute i tid me julklapparna, sj så har ja inte börjat än =( får nog se till o göra de snart..=)

ha de så bra..

puss o kram från mig

2008-11-13 @ 13:03:39
Postat av: Elin

Ååå till moster! :) Vad kan det vara?! :) Hehe nej, till lilltjejen är det ju snarare så att det är svårt att begränsa sig med vad man ska köpa i julklapp! :) Finns massa saker ju!

2008-11-13 @ 17:36:45
Postat av: Jessika!!

Alltid så söta bilder på Linnea!! Goingen! =)



Skönt att börja lite med julklapparna, jag ska snart börja jag med...

2008-11-13 @ 19:55:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Sarah

Hehe...vad sött hon pruttar med munnen :D

Vilken käck stövel du köpt, är också ute efter nåt lite varmare som ändå är fint. Kanske är till Lerum man ska åka då :)

2008-11-13 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0