Promenad i solen :)

Idag har jag och Linnéa varit på promenad i Nolhaga med Susanne och Oliver. Det var kanonfint väder och vi hade det jättemysigt! Vi började med att gå omkring i parken lite medan barnen sov, och sen gick vi till Nolhagahallen och köpte fika. Kaffe med chokladboll, mums! Barnen fick lite mat också innan vi traskade vidare. Första gången jag ammar Linnéa bland folk.. eller ja, det var typ inget folk där men iaf! Det gick bra.
Vi tittade på en massa djur, ankor, påfåglar, grisar, höns och får. Linnéa såg dem inte men på hemvägen berättade jag för henne vad vi sett och tagit kort på så hon ska få se dem sen :)

Här är lite bilder från promenaden:

   <---- Susanne med söta Oliver i vagnen
   <--- Nolhaga Slott
  <---- Söta Susanne har bjussat på fika! :)
 <---- Min fina flicka!!
 <---- Fina ankrumpor, hehe!
 <----- Griseknoar
 <---- Våra fina babysar!
 <---- Och till sist charmtrollet Oliver!


När jag och Linnéa åkte hem passade vi på att handla på Willys. Köpte riven ost att ha i lasagnen det skulle bli till middag, och precis när jag skulle hälla den i ostsåsen ser jag att den är möglig!! BLÄ!! Den skulle gå ut 16 oktober, så den ska ju hålla över en vecka till! Usch vad dåligt! Ska ringa Arla och klaga imorn... som tur var hade vi annan ost så jag fick riva själv.

       

Medan jag lagade mat tittade Linnéa på hennes favoritkanal MTV! Hon älskar att sitta i babysittern och kolla på TV!

       


Här är en bild där ni kan se hur fint hon håller upp huvudet själv också :) Måste ju skryta lite med!!


Så... nu är det slut... varsågod att kommentera! ;)


Kommentarer
Postat av: jossan

va duktig hon är =)

märkte de i morse va fint väder de va men ja skulle jobba så ja fick inte njuta så mycklet av de =( söta dom små busarna är. härlig me promenader i höstvädret =)

kramar

2008-10-06 @ 19:49:08
Postat av: Anonym

Sötnosar! Det var så härligt idag!

Just nu sitter Oliver i moster Pernillas knä och kollar på tv!

2008-10-06 @ 20:05:49
Postat av: Jessika!!

Hon e så duktig så!!!! =) Söta bilder också! =)

2008-10-07 @ 07:29:08
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Anonym

Hehe coola lilltjejen kollar på MTV! :)

2008-10-07 @ 09:42:18
Postat av: Mormor

Vilken underbar dag för er alla. Det kommer ni att få många fler. Mormors pärla är så fin.

Kram

2008-10-07 @ 11:53:39
Postat av: Emma

Massa fina bilder du lagt ut!

Kul att du bloggar så flitigt! =)

Själv är man hemma från jobbet pga hälsoproblem (förkylning) ;-) å då är det ju alltid gott att ha nått att läsa!

Så tack! =)

2008-10-07 @ 12:02:27
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad duktig hon är :)

2008-10-08 @ 08:20:25
Postat av: monkan

nu får du snart uppdatera så tjockisen har nått å läsa :)

2008-10-13 @ 13:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0