Bildspecial!!

Sälar vi såg på båtturen:

        

Pyttet med farfar.

  



  

Nöjd Jens i båten.




Marstrand.

        

Min underbara backsippa.

  

Mitt hemmabyggda rådjursskydd.



Min älskade Pytt.

     

Det blir inte alltid riktigt rätt:



Men plötsligt händer det:



Idag har jag och Pyttet åkt omkring hela dagen. Först var vi på tippen och Vinden och slängde av en massa bröte som jag rensat ut när jag städade ur härbret. Nu kommer man faktiskt in på båda våningarna, kors i taket! Där uppe är det riktigt fint gästrum nu så om nån vill sova över är ni hjärtligt välkomna! :)
Efter tippen o vinden åkte vi ut till Therese och Cornelia för att hälsa på lite. På deras parkeing låg en stor hög med grus, och jag som är urkass på att parkera missbedömde avståndet och parkerade bilen i högen! Herregud, kass jag är. Men det gick fint iaf. Jens har minsann repat den värre än vad jag gjorde, han drog bilen i deras stenmur, så haha, han kan inte säga nåt.
Sen var vi hos mormor en sväng och nu är vi hemma. Pyttet vilar och Jens har övergivit mig - för båten. Han och Lennart är ute och fiskar. Han älskar nog sin båt mer än mig ;) Låter så på honom i alla fall. Stackars mig!

Jag är riktigt partysugen nu, får kanske se till att hitta på nåt snart igen. Nån som vill vara med i så fall? Får se om vi hittar någon barnvakt först bara. Kanske farmor & farfar denna gången?! Det hade de tyckt var kul, och Pyttet med!

Förresten, någon som vet vad spraytan kostar? Hur hållbart o.s.v? Vill verkligen testa det en gång... nu innan sommaren så jag inte lyser upp hela världen med min bleka uppenbarelse!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Massa fina bilder!! :) Jag kunde inte förstora dem bara, men det kanske funkar senare, har ju hänt förut.

2009-04-28 @ 20:25:30
Postat av: Sarah

Nu kunde jag förstora bilderna :D

2009-04-29 @ 07:10:07
Postat av: Jessika

Kul med massa fina bilder!! Tror spraytan kostar runt 400-500 kr.... De skulle jag med behöva! ;-)



2009-04-29 @ 19:44:33
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: emma e

Ingen behöver spraytan, stå bara jämte mig på stranden så kommer ni se rejält bruna och fina ut ;-)

2009-04-30 @ 02:38:37
URL: http://wft.blogg.se/
Postat av: Therese

Fina, fina bilder!! Snart kommer ingen våga hälsa på mig längre med grushögar å stenmurar ivägen, haha! Jag e sugen! Kanske inte party, men en liten vin kväll...fast det får nog vänta ett tag tror jag!



Puss på er GOASTE flickor!

2009-04-30 @ 07:54:12
Postat av: Susanne

Vilken underbar utflykt med båten, jag vill också! =) Men jag och familjen ser fram emot att bli medbjudna till sommaren! ;)



Hahaha, fy vilka goa bilder på Linnéa! De när hon har den röda pyjamasen är bara för roliga! Charmtroll!! =)



BTW, så är jag gärna med på vinkväll!! ;) Men vi kan ju vänta så alla kan vara med kanske!! =)



Pusselipusspuss

2009-04-30 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0