Snorig Pytt.

Lillsnuttan är snuvig. Hon vaknade i morse och var snorig, men glad och pigg och ingen feber. Jag ringde Therese och frågade om de fortfarande ville åka på mässan med oss. Bara så att de visste att Linnéa var lite förkyld. Känns schysst att säga till i alla fall så de kan välja om de vill träffa oss då eller inte, för man vet ju aldrig om det kanske kan smittas. Men de ville träffa oss ändå!! :) Så vid 11 stack vi till Borås, eller ja, kvart över snarare, vi var ju sena som alltid! När vi kom fram tog vi ut shoppingpengar och gick in på mässan. Det varf jättekul att vara där, bara strosa runt bland alla fina blommor och grejer. Jag fick köpt ett zinkfat, en stor ljusgrön glasboll jag ska ha i trädgården, en vit träskylt som det står "Mitt hjärta" på till Linnéa och en rostig skylt på pinne som det står "Örtagård" på. Kommer bli fint med mina nya fina saker!
När vi var nöjda efter ca2 timmar inne på mässan tänkte vi åka hem till oss allihopa och fika, men vi ändrade oss. Kanske inte smart att ta med lilla Cornelia in till oss om Pyttet är förkyld! Så vi ska se om vi kan ta fika senare i helgen. Och det var nog rätt beslut för snorandet har inte blivit bättre, men inte värre heller direkt. Hoppas det är bra imorgon för det är jobbigt att vara snorig, och inte kul alls när man måste torka näsan!



Nu på kvällen har vi varit hos mormor & mofar och ätit pizza, Erik och Matilda var där också - alltid kul att träffa dem med! Imorgon blir det förhoppningsvis en del målat på altanräcket och kanske även lite skrapning av grunden. Jens ska måla båten och Pyttet ska nog vara hos mormor & morfar. På eftermiddagen ska Noel komma till stan så jag måste ju åka och pussa massa på honom också!! :)

Godnatt allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härlig dag på mässa med familjerna! =)

Trist att lillan är förkyld bara men det ger väl med sig snart får vi tro! =)



Underbart att ni ska få träffa lillkillen snart igen med!



Kramar

2009-04-03 @ 21:41:24
Postat av: Spessartin

Hur har det gått med betongen? Hade den brunnit över natten?

2009-04-03 @ 21:58:31
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Sarah

Inte kul när de små är förkylda. Nätterna kan ju bli lite jobbiga med. Hoppas Linnéa är bättre idag!

2009-04-04 @ 08:31:17
Postat av: Therese

Haha!! Kul att mitt vårtecken fick va med ;)



Stackars Linnéa som e så snorig...inte kul alls, men vi håller alla tummar att det bara blir bättre från nu! Vill ju fick med er i helgen, annars e det ju tipspromenad imon, sugna??! Vi vill ha revanch..!



Vad sägs om ett nytt betong försök i veckan då? Det första gick väl inte riktigt som tänkt, men vad sjutton, nya tag!



Puss på er alla massor från mig och Cornelia!

2009-04-04 @ 10:46:57
Postat av: Therese till Elin

Vilken underbart söt liten kille ni har! Jag vill oxå träffa er nån dag!

Å nu såg jag att han hade mycket hår med, men så ljust!! Söta Noel!



Många kramar!

2009-04-04 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0