Motordriven säng!

Idag har vi varit och shoppar nya sängar! Eller ialla fall nya ribbottnar med motorer på, så man kan höja huvudändan och fotändan om man vill! Vi fick två stycken för 1000 kr, perfekt, de såg alldeles nya ut trots att de var 3 år gamla. Så imorgon blir det till att ta med släpet och åka till ikea för att shoppa bäddmadrasser, sängar och en sängram! Vi har två 80 sängar nu, och det är de nya också, för tillfället får vi inte plats med större. ;)

  <---- Våra nya motordrivna sängar!

Tidigare på dagen badade Pyttet och sen var mormor här och fikade semla med mig och Pyttet, mysigt! Hon var helt till sig för hon skulle gå på Jerry Williams ikväll på Rondo. Pappa hade vunnit biljetter så det var snabba puckar!
Efter att mormor varit här busade jag och Pyttet och hade kryplektion, haha, men hon ville inte krypa ännu. Inte vända sig heller... ;)

Nu har jag sytt  på knappar på klänningen också, såhär fin blev Pyttet:

   


Nu sitter jag och syr lite... känner mig som en 80 årig tant som sitter hemma och syr på kvällarna! Hahaha... men fick hem en massa fint tyg idag som jag shoppat på Tradera, så nu måste jag få upp farten! ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå, hon blev jättefin ju i klänningen! =) Du är jätteduktig!



Hehe, sån säng vill jag ha nu ju.. då slipper jag ju ha kuddar överallt :)



KRAM

2009-01-21 @ 06:54:27
Postat av: Therese

Himlans kul med nya sängar, som sagt, jag kommer å provligger på torsdag ;) Klänningen blev jättesöt ju! Å du, nu kan du nog inte mobba mig för mina symöten nåt mer, haha!!



Ses imon, puss å kram!

2009-01-21 @ 10:59:07
Postat av: Jessika

Å va skönt med såna sängar!! Jag e inte något avis..

2009-01-21 @ 13:43:16
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Emma

Fint sytt å SKÖNA sängar..du kan knappast ha ett bättre liv ;-)

2009-01-21 @ 20:18:59
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0