Reslutatet..

Det har kostat blod, svett och tårar... men nu är de klara. Pyttets byxor! Jag är väl ganska nöjd, speciellt med tanke på att det var mitt första försök, och trots vissa felsyingar (kan man säga så?!) tror jag nog att Pyttet kan med att ha dem på sig - om de passar vill säga!



Blir spännande att testa dem på henne imorgon! Jag har en massa fint tyg nu som jag fått av mamma, så jag har en massa idéer och prohekt på G... får se lite vilket jag gör först, men det lutar åt en klänning!

Jag har fått en utmärkelse idag såg jag när jag var på ett av mina dagliga besök på Jessikas blogg! Tack så mycket Jessika!!



Jag ska skicka vidare denna utmärkelse, och jag funderade på vem jag skulle ge den till... Jag vill ge den till Syster Elin - hon är visserligen inte mamma ännu men snart så! Och hon och Andreas har en så fin blogg om allt som sker innan man blir förälder. Så jag ger den till Elin & Andreas! Och sen vill jag ge den till Emma, hon fick också en av Jessika - men hon får en till! =) Och en har vi ju Monica och Filippas blogg, det är inte skrivet så mycket där, men så är det ju när man är nybliven mamma, man hinner inte med allt - men jag räknar med att det kommer mera... ;)

Kram på er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kanonbra resultat, i´m so proud! =)

Jag tycker att utnämningen du fick var så välförtjänt!



Tack för en trevlig kvällspratstund förresten!



Kram och godnatt på er

2009-01-16 @ 22:27:24
Postat av: Jessika

Riktigt fina byxor!! Snyggt med svarta muddar! =)

2009-01-16 @ 22:36:29
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Mormor

Jättefina byxor! Jag är stolt och det ska du också vara, du klarade det alldeles själv.

Kram

2009-01-16 @ 23:16:40
Postat av: Elin

Byxorna blev ju jättefina! Du får lägga upp kort sen när Néa har dem på sig! :)

2009-01-17 @ 10:43:46
Postat av: Elin igen

Tack för utmärkelsen också! :)

2009-01-17 @ 10:44:24
Postat av: Emma

Byxorna blev ju superfina!!!



Stort tack för awarden ;-)

2009-01-17 @ 17:52:37
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad fina byxorna blev! Så duktig du är :)

2009-01-18 @ 07:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0