Säng, kalas och moster!

Idag har vi flängt runt en del. Vaknade i morse efter en halvbra natt, åt frukost och sen kom Jens pappa för att hjälpa oss med sängbygge. Jag och Pyttet flydde fältet efter en stund, åkte in till mormor för att träffa henne och moster Elin som kommit till stan! Efter en fika bar det iväg på kalas, men först hämtade vi morfar i stan som varit ute och sprungit... han var med i sverigestafetten och sprang från Floda (eller var det Lerum?) till Alingsås. Den genen har jag inte ärvt ;) Sen plockade vi upp morbror Erik och sen åkte vi till kalajset. Födelsedagsbarnet var Glenn, min kusin som fyllde 25 år idag, hurra hurra! Där fick vi god mat och träffade en del av släkten!

Efter kalasandet åkte vi hemåt och efter en stund kom Jens pappa tillbaka för att bygga färsigt sängarna som inte hade hunnits med tidigare. Så nu är allt äntligen klart!!! Och det blev så himla bra! Inte mycket rum kvar för sängen tar stor plats, men det gör ingenting! Vi sover ju bara där inne iaf!

Under arbetets gång:


Sängstommen är på plats med en ribbotten i!
  

Jag är sååååå nöjd, och längtar tills vi ska gå och lägga oss ikväll! :)


Idag tänder jag ett ljus för min farfar, idag är det 10 år sedan han gick bort. Saknar dig farfar!



Kommentarer
Postat av: Jessika

Å så fint!! Ja vill me göra om!!!!

2009-01-25 @ 09:45:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Therese

Det blev super snyggt ju! Kul med nytt!!

Ses snart!



Puss å kram!

2009-01-25 @ 11:58:47
Postat av: Moster

Det var mysigt att träffa er igår! Sängen blev ju kanonfin! :)

2009-01-25 @ 12:30:02
Postat av: Sarah

Jättefint!! :)

2009-01-25 @ 20:25:58
Postat av: Emma

Är Glenn din kusin??

Hmm..visste jag nog inte..eller kanske ändå när jag tänker efter ...eller ja vet inte =) men nu vet jag!

2009-01-27 @ 19:39:06
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0