Moster idag!!?

Inatt åkte Elin och Andreas in till BB. Jag fick ett sms vid 1.30 där hon skrev att de åkte in och sen vid 3.30 fick jag ett där hon skrev att de fick åka hem igen. Men nu på morgonen, vid 7.30 fick jag ett sms av mamma där det stod att Elin var öppen 9 cm och att hon låg på förlossningen!! OOOOoooo, snart kommer bebisen!! Så spännande!
Och vad fort allting gick, jag hade ju förberett mig på att ingenting skulle hända förrän på söndag.

Elin & Andreas kanske är föräldrar nu!! Hoppas jag får höra någonting snart, och får höra så att alla mår bra! Sen är jag ju såklart väldigt nyfiken på om det blev en flicka eller pojke!

Uppdaterar när jag vet och hinner!!

Herregud, är ett nervvrak här hemma nu!!

Kommentarer
Postat av: monkan

å va spännande jag är också nervig... å man känner igen dom där känslorna å pirret man hade precis när de satte igång :) tänk nu är du moster karin när som helst:)

2009-03-27 @ 10:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0