Söndag igen...

Varför kommer alltid söndagar så himla fort?!! *vips* säger det bara så är det söndag igen.... usch, jag gillar inte söndagar. Speciellt inte när det är så kass väder som det varit idag. Jättetråkigt, finns ingenting att göra ju!

Idag hade vi fikabesök på förmiddagen. Min faster & farbror kom på besök. Min faster hade stickat en tröja till Linnéa som hon hade tänkt ge i 1-års present, men sen blev hon orolig att den skulle bli för liten så Linnéa fick den idag. Den är så himla fin - ska ta bilder sen så ni får se den! Jag är så imponerad, tänk att kunna sticka så fina grejer! Det ska jag banne mig lära mig. Jag har ju börjat med mina strumpor, men min faster sa att hon kunde lära mig lite mer, så det ska jag nog ta tillfället i akt och lära mig! :)
Pyttet var på superhumör när de var här,  busade och skrattade massa. Kul att hon är på så bra humör när man får främmat, speciellt när det är folk man inte träffar så ofta!

Efter fikabesöket gick jag ut i snickarverkstaden och slipade och målade bordsben. Vi ska byta bord i vardagsrummet, och vi har fått ett bord av Jens föräldrar vi ska ha, men vi ville måla det först. Så nu är benen målade en gång iaf och hänger nu på tork. Får vi se när nästa steg blir gjort... ;)

Linnéa sover nu, somnade vid 19:45. Det gick ganska lätt att få henne att somna idag, direkt efter vällingen slocknade hon, goa unge!! Hoppas hon får sova bra inatt nu, det går lite upp och ner med sömnen, men ingen större förändring.

Jag sitter här med bloneringsmedel i håret nu... är jättenervös! Jag hade bara 1 paket också så vi får se hr det blir. Förmodligen blir det randigt. Men då får jag åka och köpa fler paket imorn och bättra på det. Ska bli bra att bli blond igen tror jag. Jag har mina "mörka" perioder, hehe, men nu har jag tröttnat på det.

Näää.. usch vilken trist blogg det blev. Jaja..imorn kommer det förhoppninsvis lite bilder också!! Och så ska jag försöka sy lite med!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas Linnéas öga/ögon är bättre?



Ogillar också söndagar, och framför allt detta tråk-väder! :(



Du får lägga upp en bild på dig i morgon, så vi får se resultatet av färgningen :)

2009-03-08 @ 20:55:24
Postat av: Ninna

Hej vännen!



Stackas lilla Linnea, pussa lite på henne ifrån mig.

Skönt att höra att hon är bättre nu!!!!



Skall bli så roligt att träffas på onsdag, LÄNGTAR!!

Vi har haft en underbar helg med två födelsedagsbarn, faktiskt tre för min syster fyller idag. =)



Kram och Tyson skickar blöta pussar.

Kickie med flock

Postat av: Therese

Har du blonderat dig?? Jag vill se bild!



Puss på er !

2009-03-10 @ 11:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0